برگزیده ها
حزب اتحاد ملت ایران حادثه تروریستی امروز تهران را محکوم کرد

مازندمجلس: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی امروز داعش در تهران و تسلیت به خانواده‌های صبور شهدای این حوادث، بر وحدت و همدلی برای ساختن کشور و دفع تهدیداتی از این نوع تاکید کرد.

مازندمجلس: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی امروز داعش در تهران و تسلیت به خانواده‌های صبور شهدای این حوادث، بر وحدت و همدلی برای ساختن کشور و دفع تهدیداتی از این نوع تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به شرح زیر است: 

بنام خدا
حوادث تروریستی روز جاری در محل مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام(ره) که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۵۰ نفر هم‌وطنانمان شد، جامعه ما را در ماه مبارک رمضان متاثر و عزادار کرده است. ملت ایران که در گذشته شاهد و قربانی بزرگترین و پردامنه‌ترین اقدامات تروریستی بوده‌ است، آبدیده‌تر از آن است که نسبت به چنین حوادثی بی‌تاب و آشفته گردد. با این حال نباید و نمی‌توان سرایت و گسترش این نوع اقدامات تروریستی به ایران را که تاکنون بدلیل اقتدار امنیتی شاهد آن نبوده‌ایم، دست کم گرفت و نسبت به آن دل نگران نبود. 

این حوادث نیز همچون تنش بی‌سابقه میان کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس بدنبال سفر ترامپ به عربستان و تحرکات جدید دولت سعودی رخ داده است. 

انتخابات اخیر ایران که در آرامش و امنیت و با مشارکت افتخارآمیز مردم برگزار شد و مردم با رأی خود از میان نامزدهای موجود و در یک فرایند رقابتی به رئیس جمهور کارآمد خود برای یک دوره دیگر رأی بیشتری دادند ظرفیت و قابلیت مردمسالاری را در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت و موجب تحسین ایران در مقایسه با سایر کشورها بخصوص کشورهای دارای نظام بسته استبدادی در منطقه گردید. 

این موقعیت ممتاز ایران نه برای آمریکای ترامپ و نه عربستان شیخ سلمان سعودی و نه دولت اسرائیل تحمل پذیر نبوده و نیست و ما علی‌القاعده می‌بایست انتظار اقدام برای برهم زدن امنیت و آرامش آن را سوی این کشورها می‌داشتیم. 

آنچه اکنون مورد تهدید واقع شده است کشور و ملتی است که با رأی خود رئیس جمهوری را دوباره برگزیده است که با دیپلماسی فعال خود و در طی مذاکراتی فشرده با کشورهای بزرگ جهان توانست حقوق هسته‌ای کشورش را استیفاء و تحریم‌های پردامنه را برچیده و بی اثر نماید. ایران امروز هدف بدخواهان و تروریستهای افراطیست. ایرانی که در آن عقلانیت و تدبیر حرف اول را می‌زند و با منطق و استدلال حقوق خود را استیفاء می‌کند و جایگاه جهانی خود را ارتقاء می‌دهد. 

اگر تا پیش از انتخابات رقابت بود و اگر در انتخابات اکثریت و اقلیت پدید آمد اینک در دوره پس از انتخابات برای ساختن کشور و برای دفع تهدیداتی از این نوع بیش از هر زمان نیاز به وحدت و همدلی است. دولت برای همه است و همه باید از آن حمایت و به آن کمک کنند. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی از جمله جنایت‌های امروز داعش در تهران، شهادت هموطنانمان را در این حوادث به ملت ایران و خانواده های صبور آنها تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسالت می‌نماید. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

تروریستی اسلامی اتحاد امروز انتخابات حوادث اقدامات کشورهای محکوم تهران آرامش امنیت استیفاء اقدام کشورها جمهوری تهدیداتی همدلی تسلیت ساختن شهادت عربستان ترامپ سعودی