برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر دادگستری در حکمی، امیری اصفهانی را به سمت ریاست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب کرد.

مازندمجلس: وزیر دادگستری در حکمی، امیری اصفهانی را به سمت ریاست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری با صدور حکمی، مهدی امیری‌اصفهانی را به سمت ریاست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر دادگستری خطاب به امیری‌اصفهانی آمده است:

با عنایت به توانمندی‏‌های علمی و اجرایی و پیشینه ارزشمند مدیریتی، جنابعالی را به سمت «معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی» منصوب می‌کنم.

بی‌تردید مهم‏ترین رسالت ما در سازمان تعزیرات، پاسداری از حقوق مردم و برقراری عدالت اقتصادی و کوشش برای جلوگیری از اجحاف است. بنیاد مدیریت در یک سازمان دادرسی، بر قانونمداری، حق خواهی و پاسخگویی استوار است. پیشگیری از نفوذ آفت به درون سیستم ضمن اینکه نقش اصلاحی دارد، عامل ارج نهادن به کرامت انسان نیز هست. امیدوارم و انتظار دارم که سازمان تعزیرات به مثابه ناظر امین و بیدار قاطبه مردم در ایجاد بازاری سالم و اسلامی و محیط کسب و کاری در تراز جمهوری اسلامی موفق باشد.

توجه به نظام‏‌های صحیح انگیزشی، آمادگی برای ارائه اطلاعات و مراقبت از فرآیند رفع مشکلات در عرصه فعالیت‏‌های اقتصادی، ایجاد تغییرات روزآمد برای کمک به مدیران زیرمجموعه به منظور تصمیم‏‌گیری و تصمیم‏‌سازی بسامان‌‏تر، جلب اطمینان حداکثری همکاران به عنوان حامی قابل اعتماد و انجام سایر وظایف محول، رسالت خطیر شماست که ان شاءالله با درایت و روشن بینی به انجام خواهد رسید. در این مسیر، به همکاری شایسته همه مدیران صف و ستاد با جناب عالی تاکید می کنم.

مهدی امیری اصفهانی از قضات دادسرای دیوان عالی کشور است که پیش از این در سمت قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مشغول خدمت بوده است.

 

تعزیرات دادگستری حکومتی امیری منصوب اصفهانی ایجاد اسلامی مدیران پیشگیری اقتصادی امیری‌اصفهانی رسالت ریاست