برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با حضور در بیمارستان سینا از آسیب دیدگان حادثه تروریستی عیادت کرد.

مازندمجلس:الهام امین زاده، قبل از افطار باحضور در بیمارستانسینا از بیماران حادثه تروریستی امروز تهران عیادت کرد و در جریان امور مداوای آنانقرار گرفت.

همچنین تسنیم نوشت:

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامبا صدور پیامی ضمن تسلیت شهدای حوادث تروریستی تهران، به این حوادث واکنش نشان داد.

متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است: امروزوقایع دلخراش و جانسوزی در تهران به وقوع پیوست که تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریانآن شهید و مجروح گردیدند و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را داغدار کرد و در غم و اندوهفرو برد.

ولایتی در ادامه این نوشتار افزود: علیرغم این رویدادتاسف‌انگیز باید دانست ملت بزرگ و شریف ایران همواره در کنار یکدیگر ایستاده‌اند ودر کنار یکدیگر خواهند بود و دشمنان و کینه توزان نخواهند توانست وحدت این ملت شریفرا خدشه‌دار نمایند و این اقدام تروریستی ناجوانمردانه هم نشانه کینه و دشمنی تروریست‌هاو جریانات افراطی و تکفیری با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه، برخی کشورهای غربی وبه ویژه آمریکاست که به یاری خداوند و همبستگی و وحدت، توطئه آنان به خودشان باز خواهدگشت.

مشاور مقام معظم رهبری به ایستادگی و مقاومت درمقابل جریانات افراطی و تکفیری تاکید کرد: ایران اسلامی در طول حدود 6 سال گذشته درکنار ملت مظلوم منطقه در برابر توطئه دشمنان که تضعیف کشورهای اسلامی و نابودی ملت،منطقه و دولت‌های قانونی آنان را برای دستیابی به اهداف شوم خود دنبال می‌کردند و صلحو ثبات منطقه‌ای و بلکه جهانی را بر هم زدند مقاومت نموده و  به لطف الهی تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیریو حامیان آنان نابود خواهند شد.

ولایتی در پایان افزود: این‌گونه حوادث عزم جدیکشورمان را در مبارزه با جریانات تروریستی و ضرورت همکاری‌های جهانی را برای این مهمیادآوری می‌نماید و یقینا جریانات افراطی و تکفیری، تاوان سنگینی را برای این اقدامخواهند پرداخت.

2727

جریانات افراطی ولایتی تروریستی تهران تکفیری کشورهای منطقه حوادث اسلامی خواهند امروز توطئه جهانی حادثه مقاومت دشمنان سنگینی افزود یکدیگر عیادت تاوان