برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران در پیامی گفت: شهادت هموطنان عزیزمان در دو حمله تروریستی،جراحت عمیقی بر قلب همه ایرانیان ایجاد کرده است.

مازندمجلس:در ادامه این پیام آمده است: ما در حراست از اینآب و خاک، در حراست از این انقلاب خون‌ها داده‌ایم و از دشمنان غدار،خون‌ها ریخته‌ایم. همه ما، از هر جناح و سلیقه و گویش و قومیت،قدردان تامین‌کنندگان امنیت، مخصوصا مدافعان مظلوم حرم و داغدار عزیزان شهیدمان هستیمو دل‌هایمان در اندوه ماتم این عزیزان عزادار است؛ از درگاه خداوند برای ایشان صبرو اجر خواهانیم و قول می‌دهیم که با آگاهی و اتحاد، سد محکمی برای حراست از آرمان‌ها،خاک و ناموس‌مان باشیم.

پیام رئیسی در پی اقدام تروریستی تهران

همچنین مهر نوشت:

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدسدرپی حادثه تروریستی تهران پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

اقدامات کور تروریستی امروز در تهران، بار دیگر،منطق واقعی دشمنان انقلاب ونظام اسلامی ایران را به صریح ترین وجه ممکن نمایان ساختو به خوبی نشان داد که در پس نقاب مدعیان حقوق بشر، چه جنایتکارانی قرار گرفته اند.

در شرایطی که اوضاع منطقه به نفع ملت ها و به ضررقدرت های سلطه جو و پیاده نظام آنها پیش می رود و گروهک های تکفیری و تروریستی در آستانهنابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان مردمی جبهه مقاومت قرار دارند؛ عملیات تروریستیدر تهران و کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه که فاقد هرگونه ارزش نظامی است، بیش ازآنکه نشان دهنده قدرت تروریست ها باشد، بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلیآنهاست که به خیال باطل خود گمان می برند با کشیدن پنجه خونین بر چهره ملت ایران، میتوانند زخم های وارده بر خود در منطقه را التیام بخشند.

تروریست های کوردل و سازمان دهندگان آنها گویا فراموشکرده اند که ملت ایران در دهه های گذشته نیز برای چند سال متمادی، تجربه «ترور فراگیر»را از سر گذراند و جنایت پیشگانی سنگدل، ۱۷ هزار نفر نفر ازمردان و زنان و پیران و جوانان این کشور را در کوچه و خیابان و مغازه و منزل و محراببه شهادت رساندند؛ اما این ملت بزرگ نه تنها در برابر این هراس افکنی سازمان یافته،خم به ابرو نیاورد بلکه خون شهیدان ترور، انسجام و اتحادمردم ایران را بیش از پیش استحکامبخشید و ونهایتاً روسیاهی و ذلت، نصیب تروریست ها و حامیان آنها گردید.

آنگونه که مطلع شدم، در جنایت تروریستی امروز تهرانهمانند حرکت های کور گذشته، عمدتاً مردم عادی و بیگناه از باغبان و دستفروش تا افرادنیازمند مراجعه کننده به نمایندگان مجلس هدف تروریست ها قرار گرفته اند.

این امر بیانگر آن است که صحنه گردانان ترور، مانندهمیشه با کلیّت ملت ایران دشمنی دارند و هدف اصلی آنها ایجاد خلل و ترس در صفوف بهمپیوسته مردم این مرز و بوم است. به همین دلیل نیز، مانور وحدت و انسجام ملت در برابرتروریست ها بیش از هر چیز دیگری موجب شکست و ناکامی آنها خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت کور، شهادت جمعیاز هموطنان عزیز را به خانواده های آنان تسلیت عرض نموده و در جوار حضرت ثامن الائمه(ع)از خداوند متعال مسئلت دارم تا روح بلند آنان را میهمان خوان رحمت خویش گرداند.

همچنین بر دست و بازوی توانمند سربازان اسلام وپاسداران امنیت کشور که مقتدر و جان بر کف، در برابر توطئه های پلید دشمنان و عواملمتعدد ناامنی کشور ایستاده اند بوسه می زنم و از خداوند سبحان، توفیق و اقتدار روزافزونهمه آنان را خواهانم.

2727

تروریستی تروریست تهران خداوند رئیسی امروز دشمنان جنایت حراست بیانگر انسجام گردانان برابر بیگناه گذشته شهادت همچنین خون‌ها انقلاب ایجاد امنیت عزیزان گرفته حادثه منطقه