برگزیده ها

مازندمجلس: چرا گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار، نماد دموکراسی در ایران را هدف قرار دادند؟

مازندمجلس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان این‌که اقدامات اخیر گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار در تهران هیچ ارزش عملیاتی و نظامی ندارد، گفت:‌ بدخواهان ملت ایران نمی‌توانند ثبات،‌ امنیت و مردم سالاری در ایران را تحمل کنند.

بهرام قاسمی، در گفت‌وگویی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و همیشه در مورد ریشه و خطر تروریسم در منطقه، منشا و مبدا آن و چگونگی رشد این پدیده شوم صحبت کرده و آن را یک خطر جهانی تلقی کرده است.

به گزارش نامه نیوز این دیپلمات کشورمان، با بیان این‌که ما فکر می‌کنیم ترور و تروریسم از کانون‌های مشخصی منشا می‌گیرد و هدف‌ آن مبارزه با آزادی، انسانیت و دموکراسی است، گفت:‌ در همین راستا می‌بینیم که گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار و مشخص، بعد از انتخابات گسترده، فراگیر و شکوهمند ریاست جمهوری که توانست جایگاه ایران را در عرصه جهانی و منطقه بیش از پیش ارتقاء دهد نماد دموکراسی و مردم سالاری مردم ایران یعنی مجلس شورای اسلامی را مورد تهاجم قرار دادند.

وی افزود: البته این اقدام تروریست‌ها صرفا یک اقدام روانی است، هیچ ارزش عملیاتی و نظامی ندارد و در همین چارچوب نمی‌توان ارزشی برای این عملیات قائل شد و صرفا اقدامی ددمنشانه و بی‌ارزش است.

قاسمی هم‌چنین با اشاره به اقدام تروریستی انجام شده در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ انقلاب اسلامی انقلابی ضد امپریالیستی، ضد استبدادی و استکباری است و دشمنان ملت ایران از موفقیت‌های این انقلاب ناراحت و عصبانی هستند.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بدخواهان و بد دلان مردم ایران نمی‌توانند ثبات، امنیت و مردم سالاری در  کشورمان را تحمل کنند. از وجود دموکراسی در ایران و توسعه این موضوع در منطقه وحشت دارند و در راستای همین عصبانیت و وحشت اقدام به این اقدامات ددمنشانه و بی‌ارزش می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: در جریان این حادثه متاسفانه باز هم شاهد استانداردهای چندگانه برخی از قدرت‌های بزرگ در ارتباط با تروریسم و مبارزه با تروریست‌ها هستیم و آن‌ها به واقع تروریسم را در راستای اهداف خود به تروریسم خوب و بد تقسیم کرده‌اند.

این دیپلمات کشورمان تاکید کرد: این اقدامات کور مردم ایران از تمام جناح ها و سلیقه ها را با یکدیگر متحد می کند و باعث می شود که مردم  ایران با تلاش و توان بیشتری با تروریسم در هر کجا و به هر شکلی از آن، مبارزه کنند.

تروریسم کشورمان اسلامی تروریستی اقدام جمهوری منطقه دموکراسی مبارزه وزارت سالاری بدخواهان خارجه اقدامات امنیت دیپلمات تروریست‌ها ددمنشانه راستای ادامه انقلاب بی‌ارزش جهانی سخنگوی نمی‌توانند ندارد نظامی عملیاتی شناسنامه‌دار قاسمی این‌که گروه‌های حادثه تهران