برگزیده ها
هدف تروریست‌ها وارد شدن به صحن علنی مجلس بود/ تعدادی از مسئولان دفاتر نمایندگان به شهادت رسیدند

مازندمجلس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت که هدف تروریست‌ها راهیابی به صحن مجلس شورای اسلامی بوده است.

مازندمجلس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت که هدف تروریست‌ها راهیابی به صحن مجلس شورای اسلامی بوده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با اشاره به حادثه تروریستی صبح چهارشنبه در مجلس گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح بود که یکی از نمایندگان استان فارس سراسیمه وارد صحن علنی مجلس شد و گفت تروریست‌ها از طریق دفاتر ملاقات مردمی نمایندگان که در جوار ساختمان اصلی قرار دارد به مجلس حمله کرده‌اند.

نائب رییس فراکسیون امید اضافه کرد:‌ تروریست‌ها محافظان اولیه را کنار زده و وارد ساختمان دفاتر ملاقات مردمی شدند و آنجا اقدام به گروگان‌گیری کردند و متاسفانه تعدادی از مسئولان دفاتر نمایندگان را به شهادت رساندند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف تروریست‌ها این بود که با آسانسورهایی که مردم وارد ساختمان می‌شدند وارد شوند و از محل آسانسورهایی که نمایندگان استفاده می‌کنند به صحن مجلس راه پیدا کنند.

به گفته او ، تروریست‌ها با کوله پشتی فشنگ‌های زیادی را با خود آورده بودند و حدود سه، چهار ساعت ساختمان ملاقات مردمی را به اشغال خود درآوردند.

تابش یادآور شد: یکی از تروریست‌ها به واسطه تیراندازی محافظان به هلاکت رسیدند و سه تروریست دیگر جلیقه انفجاری خود را منفجر کردند که بر اثر این حادثه تعدادی از مسئولان دفاتر و مردم به شهادت رسیدند و در مجموع بیش از ۵۰ نفر هم در دو حادثه تروریستی امروز صبح در تهران زخمی شدند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تروریست‌ها مرقد امام و مجلس را انتخاب کردند چرا که امام راحل با بنیانگذاری نظام جمهوری اسلامی دست استکبار و استعمار را از منطقه کوتاه کرد و مجلس شورای اسلامی هم نماد مردمسالاری واحقاق حقوق مردم است.

او در پایان با محکوم کردن این حادثه تروریستی، از نیروهای حفاظت سپاه، انتظامی، امنیتی و امدادی و کادر پزشکی و درمانی تشکر کرد.

تروریست‌ها اسلامی نمایندگان شورای دفاتر ساختمان حادثه تروریستی ملاقات مردمی اردکان تعدادی شهادت مسئولان رسیدند نماینده آسانسورهایی محافظان اضافه محمدرضا