برگزیده ها

مازندمجلس: معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره هویت عاملان حوادث تروریستی امروز تهران گفت: این افراد کسانی هستند که از برخی مناطق ایران به داعشی‌ها پیوسته‌اند.

مازندمجلس: رضا سیف‌اللهی در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما درباره هویت و ملیت عوامل حادثه تروریستی امروز تهران گفت: این افراد کسانی هستند که از برخی مناطق ایران به داعشی‌ها پیوسته‌اند. در آن مناطقی که داعشی‌ها اعلام خلافت کرده بودند، با آنها همکاری می‌کردند اما با توجه به ضربات اخیر به پیکر داعش موضوع خلافت را خاتمه یافته دیدند و به نقش استراتژیک جمهوری اسلامی ایران درباره این موضوع یعنی از بین رفتن داعیه‌داری خلافت پی برده بودند.

وی افزود: ضربات جمهوری اسلامی ایران به لحاظ خدمات مستشاری بوده که آنها از بین رفته و خود را در مسیر اضمحلال کامل دیدند. افرادی که با آنها در مناطقی مثل رقه و موصل همکاری داشتند و مبتلا به فتنه و آلودگی داعش بودند در مراجعات به کشورها و کشور ما از این نقشه‌های خائنانه برخوردار شده و این اقدامات را انجام دادند.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت که تاکنون ۵۸ عملیات تروریستی اینچنینی از سوی سربازان گمنام امام زمان قبل از وقوع خنثی و منهدم شده است.
خلافت ضربات همکاری موضوع دیدند اسلامی جمهوری مناطقی داعشی‌ها حادثه امنیت شورای تهران مناطق تروریستی درباره معاون