برگزیده ها
مازندمجلس: سخنگوی ناجا در تشریح دو حمله تروریسی در محدوده حرم حضرت امام(ره) و مجلس گفت: تک تیراندازهای پلیس از ورود تروریست‌ها به حرم جلوگیری کردند.

سردار منتظر المهدی در گفتگو با مهر، با اعلام اینکه همچنان نیروهای پلیس در اطراف حرم و مجلس شورای اسلامی حضور پررنگ دارند، افزود: تروریست‌هایی که قصد ورود به حرم حضرت ا مام (ره) و کلانتری حرم را داشتند با ضرب گلوله تک تیراندازهای پلیس ناکام ماندند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرد که در این حین به کسی صدمه‌ای نرسید.

منتظر المهدی با اعلام اینکه تروریست دیگری که به سمت مردم شروع به تیراندازی کرده بود با ضرب گلوله به سرش از پا درآمد افزود: این متهم قبل از اینکه خود را منفجر کند توسط تک تیراندازها شکار شد و مقادیری نارنجک و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

سخنگوی ناجا افزود: یکی از مأموران پلیس در حین انجام عملیات مجروح شد که حال وی مساعد گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای انتظامی اوضاع محدوده اطراف حرم امام (ره) را کاملاً در دست دارند، ادامه داد: در کنار عوامل نیروی انتظامی، سپاه انصار که مسئولیت حراست و حفاظت از حرم امام (ره) بر عهده دارد نیز با عوامل نیروی انتظامی همکاری می‌کند.

منتظر المهدی با اشاره به حادثه دیگری که در مجلس رخ داد نیز گفت: در حال حاضر عوامل انتظامی در اطراف مجلس مستقر هستند و محدوده‌های منتهی به مجلس نیز کاملاً تحت کنترل مأموران پلیس است.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه در اطراف محل مجلس حضور پیدا نکنند و از ترددهای بیجا در مسیرهای منتهی به مجلس خودداری کنند.
اینکه انتظامی اطراف عوامل گلوله افزود اعلام تروریست‌ها سخنگوی منتظر المهدی مأموران کاملاً نیروی دیگری منتهی دارند تیراندازهای محدوده نیروهای جلوگیری ادامه منفجر