برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار عکس سلفی از خود در صحن علنی مجلس در زمان حمله تروریستی در مجلس توضیح داد.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر شهادت تعدادی از کارکنان صدیق و پاک مجلس شورای اسلامی در حادثه روز چهارشنبه مجلس همه ما را متاثر کرد. متاسفانه تا اذان ظهر چهارشنبه در داخل صحن حبس بودیم و اطلاع دقیقی از بیرون نداشتیم. مرتب هم برای ما پیام می‌آمد و جویای احوالمان بودند. یک نفر پیشنهاد کرد تصویری از خودتان در فضای مجازی بگذارید که همشهری‌هایتان از نگرانی خارج شوند و بیانگر صحت و سلامتتان باشند. چون همه درگیر بودند بلافاصله به صورت سلفی عکس گرفته و با یک پست موقت در صفحه اینستاگرامم گذاشتم. خیلی بی‌انصافی است که ما نمایندگان را متهم به شادمان بودن کنند. اگر در حالت گریان هم عکس می‌گذاشتیم هم تعبیر دیگری می‌شد و اگر با حالت غمگین عکس می‌گرفتیم خود داستان دیگری بود.

آقای حاجی‌دلیگانی حدود ساعت ۱۵ متوجه شهادت اعضای دفترش شد و ما بعد از خروج از صحن که حدود ساعت ۱۴ بود تازه متوجه ابعاد این حادثه شدیم و جزء معدود مواردی بود که نماز ظهر را جماعت داخل صحن خواندیم.

شرایط معماری صحن به گونه‌ای است که نه صدا به داخل می‌آید و نه صدا از آن خارج می‌شود. بنابراین تصویر فردی فقط جهت اطلاع‌رسانی بود.
دیگری متوجه چهارشنبه حادثه شهادت جعفرزاده