برگزیده ها

مازندمجلس: دولت مکزیک با انتشار بیانیه ای، حملات داعش در تهران را که منجر به کشته شدن دست کم 12 نفر و بیش از 40 مجروح شد را محکوم کرد.

مازندمجلس: وزارت امور خارجه در این بیانیه نوشت: دولت مکزیک محکومیت شدید خود را به دلیل حملات تروریستی در شهر تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند.

به گزارش نامه نیوز و به نقل از خبرگزاری افه ، وزارت خارجه در این راستا بر رد کامل تروریسم در تمامی اشکال و مظاهر آن تاکید کرد و صمیمانه ترین مراتب تسلیت خود به ملت و دولت ایران و خانواده قربانیان این حمله را ابراز داشت و خواستار بهبودی هرچه سریعتر مجروحان شد.

صبح روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که ، تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از 3 مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 2 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
تروریستی انتحاری اسلامی حملات مهاجمان امنیتی منفجر خمینی شورای وزارت خارجه مکزیک تهران