برگزیده ها
واعظی: سهم‌خواهی‌ها تاثیری بر تصمیمات رئیس‌جمهور ندارد

مازندمجلس: سیاست > دولت - عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای اعتدالی گرایش های مختلف سیاسی در کابینه آینده حضور خواهند داشت.

مازندمجلس:محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم در گفتگو با خبرآنلاین درباره سهمخواهی های جریانات سیاسی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم گفت: ممکن است برخی گروهها علایقی داشته باشند ولی با شناختی که از آقای روحانی دارم، بعید می دانماینگونه سهم خواهی ها در تصمیمات او تأثیر بگذارد.

وی در پاسخ به این سئوال که رویکرد اعتدالی درکابینه دوازدهم حفظ می شود یا آنکه حضور نیروهای اصلاح طلب در کابینه بیشتر خواهد شد؟ افزود: از نیروهای اعتدالی گرایش های مختلف سیاسی در دولت آینده حضورخواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره ماجرای حذف انتقادرئیس جمهور در جمع وزرا و مدیران دولت یازدهم نسبت به کسانی که سخت شان بود ازدولت دفاع کنند، گفت: حذفی انجام نشد، عرف خبرنویسی همین است که بخش هایی ازسخنرانی را برای تهیه خبر انتخاب می کنند کاری که صدا و سیما و رسانه های مکتوب انجاممی دهند و تمام سخنرانی را منعکس نمی کنند.

وی ادامه داد: معمولا رئیس جمهور در ضیافتافطاری که دارد قبلش، 20 دقیقه تا نیم ساعت صحبت می کند، بعد قسمت هایی از صحبت هایاو برای تهیه خبر انتخاب می شود. 300 نفر در آن جلسه بودند و صحبت های آقای روحانیرا شنیدند، طبیعی است که شاید عده ای از قسمت های دیگر صحبت های رئیس جمهور خوششان بیاید بنابراین امکان دارد اگر این قسمت انتخاب می شد و قسمت دیگری در خبر تهیهشده نبود عده ای می گفتند چرا آن قسمت نیست.

واعظی در پاسخ به این سئوال که آیا انتقاد آقایروحانی را وارد می دانید که عده ای از همکاران ایشان در دولت یازدهم آن طور کهباید ایام انتخابات از دولت دفاع نکردند؟ اظهار کرد: صحبت آقای رئیس جمهور دربارهکابینه نبود. آقای روحانی همیشه گفتند که دولت فقط شامل کسانی نیست که فقط دور اینمیز می نشیند آن کسی که فرماندار، مدیرکل استان و بخشدار است نیز عضوی از دولت تعریفمی شود. براساس این تعریف از دولت، بله یک عده ای می توانستند بهتر عمل کنند.

29214

جمهور واعظی یازدهم اعتدالی نیروهای کسانی گفتند سئوال دوازدهم تصمیمات درباره سیاسی کابینه روحانی