برگزیده ها
کاهش تعرفه برق در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان

مازندمجلس: هیات وزیران با کاهش تعرفه برق در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان از یک ماه تا ۹ ماه به تناسب درجه گرمسیری آنها موافقت کرد.

مازندمجلس: هیات وزیران با کاهش تعرفه برق در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان از یک ماه تا ۹ ماه به تناسب درجه گرمسیری آنها موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال وقوع گرمای بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان در هفته گذشته و حَسَب دستور رییس جمهور مبنی بازدید وزیر نیرو از تاسیسات آب و برق استان، پیشنهاد علمای استان مبنی بر کاهش تعرفه برق توسط مهندس چیت چیان دریافت، و در جلسه هیات وزیران پس از بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.

براساس این گزارش، به موجب این تصمیم، تعرفه نوع گرمسیر (۱) برای شهرهای چابهار، کنارک، نگور و دشت یاری با دوره زمانی ۹۹ ماهه (اول فروردین تا پایان آذر) و شهرهای ایرانشهر، دلگان، بزمان و سیستان (زابل، زهک، لیمروز، هامون و هیرمند) با دوره زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) تعیین شد.

همچنین تعرفه نوع گرمسیر (۲) شامل شهرهای جالق، سیرگان و ایراندگان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۳) برای شهرهای میرجاوه، روتک، گورین، نصرت­آباد، سراوان، سوران و مهرستان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۱) و (۳) برای شهرهای نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و اسپکه با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول اردیبهشت تا پایان مهر) و ۳ ماهه (فروردین، آبان و آذر) و شهرهای سرباز و راسک با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) و یک ماهه (مهر) و تعرفه نوع گرمسیر (۴) شامل شهرهای زاهدان و خاش با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد) تعیین گردید.

 

شهرهای تعرفه پایان زمانی گرمسیر استان فروردین سیستان مرداد خرداد بلوچستان وزیران دوره­ گزارش تعیین شهریور