برگزیده ها

مازندمجلس: حاج سعید حدادیان در واکنش به دو حادثه تروریستی تهران گفت: یاد امام(ره) افتادم که فرودگاه را زدند، امام(ره) فرمود یک دیوانه ای آمده یک سنگی انداخته حالا هم حضرت آقا هم فرموده اند این ترقه بازی ها خیلی چیز مهمی نیست.

مازندمجلس: حاج سعید حدادیان در مراسم شب سیزدهم ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اظهارنظر چندی پیش یکی از اصلاح‌طلبان درباره حضور ایران در سوریه گفت: من فقط یک حرف با آقای کرباسچی دارم. چهار نفر امروز در مجلس شورای اسلامی منتظر شما بودند که بروید با آنها مذاکره کنید. یعنی این آقا فکر می‌کند دیگران لال بودند بلد نبودند مذاکره کنند؟

این مداح اهل بیت (ع) سپس با انتقاد از اینکه دولت حاکم هر چه را گردن خودش است گردن نمی‌گیرد خطاب به مسئولان دولت گفت: شما که مسئول رده بالا هستید و یک حرف‌هایی می زنید؛ حالا بیایید و جمعش کنید. پا روی خون بچه های مدافع حرم می گذارید، پا روی زحمت قاسم سلیمانی ها می گذارید؛ بچه‌های سپاه و بسیج را هم همین طور؛ کار به جایی رسیده که حضرت آقا گفتند آقای مسئول جای جلاد را با شهید عوض نکنید.

حدادیان ادامه داد: الان می خواهیم آقایانی را که دستگیر شده اند دست اینها بدهیم ببینیم می‌خواهد با آنها چه کار کند. مذاکره؟ کت و شلوار تنشان کند و تقدیم آمریکا کند؟ به زعم شما باید چه کار کرد با اینها ؟ 47 تا مجروح و 12 شهید که حالا شده اند 13 شهید و خدا می داند از 46 نفر باقی مانده چند نفر دیگر شهید می شوند.

 این مداح اهل بیت (ع) درباره مباحثی که اخیرا در خصوص اتفاقات دهه 60 به وجود آمده گفت: بعد یک عده بیاییند سنگ اینها را به سینه بزنند و سال شصتی‌ها را مظلومانه زیر سوال ببرند. یک وقتی حضرت آقا با یک بغض گلوگیری در نماز جمعه درباره شهید لاجوردی صحبت کردند و فرمودند این شهید از مظلومین آن دوره است.

حدادیان ادامه داد: الان که نیروهای ویژه سپاه اینها را جمع و جور کردند و هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند. ولی سال 60 هفتم تیر رییس قوه قضاییه و بسیاری از وزرا و وکلا را شهید کردند و 8 شهریور هم رییس جمهور و نخست وزیر را به شهادت رساندند. چنین مملکتی کجای دنیا روی پا می ماند؟ 17 هزار نفر را ترور کردند. از سبزی فروش گرفته تار رهگذر همه را شهید کردند. آدم‌های علیه‌السلامی نبودند اما عده ای برای رای آوردن سنگ منافقین را هم به سینه زدند.

منبع: صراط

اینها حدادیان درباره مذاکره کرباسچی ادامه مسئول نبودند