برگزیده ها
منسجم‌تر از همیشه در کنار هم علیه تروریسم متحد هستیم

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دو حادثه تروریستی امروز گفت کوردلان باید بدانند با این قبیل اقدامات به ثبات کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کنند.

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دو حادثه تروریستی امروز گفت کوردلان باید بدانند با این قبیل اقدامات به ثبات کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کنند.

سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حادثه تروریستی صبح دیروز در مجلس شورای اسلامی و نیز حرم حضرت امام گفت: کوردلان باید بدانند با این قبیل اقدامات نه تنها به ثبات کشور خدشه‌ای وارد نمی‌کنند بلکه ما منسجم‌تر از همیشه در کنار هم علیه تروریسم متحد هستیم و امنیت و ثبات کشورمان خدشه ناپذیر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه ایران روز به روز آبادتر و سرافرازتر باشد، دربرابر هر تهدیدی مستحکم و منسجم ایستاده‌ایم. 

او درخصوص وضعیت امروز مجلس اعلام کرد: نمایندگان ملت در مجلس به روال عادی جلسه در صحن علنی ادامه دادند و جلسه صحن علنی را تا پایان آن ترک نکردند. 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای حفاظت مجلس، سپاه و نیروی انتظامی نشان دادند که با هوشیاری کامل همیشه در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های شوم تروریست‌ها به ثمر بنشیند و به امنیت کشور خدشه‌ای وارد شود.

او یادآور شد: از این نیروها تشکر و قدردانی می‌کنم که در کمترین زمان ممکن وضعیت را به حالت عادی برگردانده و نشان دادند که کسی نمی‌تواند امنیت و آزادی ایران اسلامی را تهدید کند و اگر چنین قصدی داشته باشد، به شدیدترین شکل ممکن به او پاسخ داده خواهد شد. 

حسینی درپایان ضمن عرض تسلیت به‌خاطر شهادت تعدادی از هم‌وطنان درپی حوادث تروریستی امروز، برای خانواده‌های آن‌ها آرزوی صبر، و برای مجروحین نیز آرزوی شفای عاجل کرد و گفت: نمایندگان ملت در کنار آسیب‌دیدگان و خانواده‌های شهدای این حادثه هستند.

اسلامی حادثه تروریستی امروز شورای حسینی خدشه‌ای امنیت دادند همیشه نمی‌کنند آرزوی خانواده‌های وضعیت نمایندگان کوردلان تروریسم منسجم‌تر ایلنا هستیم کمیسیون بدانند اشاره اقتصادی اقدامات