برگزیده ها
بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله تروریستی در تهران

مازندمجلس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه ای حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد.

مازندمجلس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه ای حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اقدامات کور تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیز شد باعث تألم وتأثر شدید گردید.

این حرکت بزدلانه تروریستی و هدف قرار دادن مردم بی‌گناه، بار دیگر خط باطل جهالت، حماقت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت.

تروریست‌هایی که با حقد و کینه کوردلانه، آتش گلوله بر مردم گشودند، دست در دست شیطان بزرگ و ایادی  مرتجع آنها و با مدیریت آشکار بدخواهان نظام اسلامی وارد این بازی کثیف شدند تا به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت بی‌بدیل ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند، اما این آرزو را برای همیشه به گور خواهند برد.

دشمنان انقلاب اسلامی خواهند دید؛ این اقدامات، ذره‌ای در عزم و اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت و پرچم جهاد و مبارزه همچنان برافراشته باقی خواهد ماند.

ملت شهید پرور و مبارز ایران، سالها مرد میدان مبارزه بوده‌اند و خون شهیدان این ملت گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است.مردمی که با صبر و مجاهدت خود، تروریسم منافقان ضد خلق را در دهه ۶۰ مهار کرد و منافقین را به خاک مذلت نشاند.

امروز اهمیت حضور مقتدرانه ایران در خط مقاومت و مبارزه در حریم حرم دوباره اثبات شد و برای همه این حقیقت آشکار گردید که مدافعان حرم در پنجه افکنی با تروریست‌ها، صراط مستقیم جهاد را قاطعانه و با صلابت پیموده‌اند و نفس‌های تکفیری‌ها را به شماره انداخته‌اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه تروریستی با عرض تسلیت به خانواده‌ی شهدای این حادثه و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان آن، از تمام تلاش‌های نیروهای‌ نظامی، انتظامی و امنیتی تشکر می‌نماید و از خداوند متعال برای این پاسداران امنیت و اقتدار نظام اسلامی، توفیق و نصرت الهی مسئلت می‌نماید.

اسلامی تروریستی بیانیه جامعه مبارزه اقتدار مدرسین علمیه امنیت می‌نماید خواهند گردید تهران محکوم بزدلانه آشکار