برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه زن بازداشت شده عملیات تروریستی حرم مطهر اهل بخش‌های جنوبی کشور بوده است، گفت که این زن وظیفه راهبری و راهنمایی تروریست‌ها را داشته است.

مازندمجلس: محمدجواد جمالی با اشاره به بازدید از محل حادثه حرم مطهر امام (ره) گفت: روز گذشته بعد از حادثه تروریستی حرم یک زن در دام نیروهای امنیتی و انتظامی گرفتار شد. این تروریست اصالت ایرانی داشته و اهل بخش‌های جنوبی کشور است.

وی گفت که وظیفه این زن راه بلدی و راهنمایی تروریست‌ها بوده و با آنها همکاری شهری و همکاری اجتماعی می‌کرده است. ماموریت او برای حمله تروریستی به حرم مطهر به عنوان یک راهنما و راه بلد بوده است.

وی با تکذیب صحبت‌های منتسب به او مبنی بر اینکه این زن سرویس‌های جنسی به تروریست‌ها می‌داده است گفت: بنده چنین چیزی نگفتم. وظیفه این زن هدایت افراد و سرویس‌های اجتماعی و نه جنسی بوده است. او همراهی پشتیبانی می کرده و به عنوان راه بلد بوده است.

جمالی همچنین گفت که همدستان این تروریست در حمله تروریستی به حرم نیز ایرانی بوده و مربوط به نواحی غربی کشور بودند. این زن تروریست هیچگونه نسبت خویشاوندی و قومیتی با دیگر تروریست‌ها نداشته است.
تروریست تروریست‌ها وظیفه تروریستی اجتماعی عنوان همکاری سرویس‌های حادثه راهنمایی جمالی ایرانی