برگزیده ها

مازندمجلس: رییس بنیاد بین المللی صلح برای همه در پیامی درباره حادثه تروریستی روز چهارشنبه گفت:

مازندمجلس: ، متن پیام محسن رهامی، رئیس« بنیاد بین المللی صلح برای همه» به مناسبت حوادث تروریستی در تهران به شرح زیر است:
«هموطنان عزیز!
امروز، با کمال تأسف، یک بار دیگر، دست‌های ناپاک دشمنان انسانیت و صلح و مدارا، از آستین خشونت وتحجر، بیرون آمد ، و وحدت وامنیت ملی این مرز وبوم را هدف گرفت و دو نماد وحدت دینی وملی کشور، یعنی مرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی را، به خون هموطنان عزیز ما رنگین ساخت . در این دو حادثه تروریستی، عده ای از هم میهنان بیگناه ما به شهادت رسیده، و جمعی دیگر مجروح شدند. "بنیاد بین المللی صلح برای همه" ضمن محکومیت شدید عاملان وحامیان این نوع عملیات تروریستی ، چه در ایران وچه در سایر نقاط جهان، عمیقا و از صمیم قلب، به خانواده‌های شهدای عزیز این حوادث تسلیت گفته و برای مجروحان و مصدومان گرامی، آرزوی سلامتی دارد و خودرا در رنج و نگرانی خانواده های محترم شهیدان ومجروحان عزیز، همانند همه ایرانیان ، شریک می‌داند.  
بنیاد بین المللی صلح، ضمن تشکر و قدرانی از تلاش‌های صادقانه کلیه نیروها و نهادهای سیاسی، قضائی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور، در مبارزه با تروریسم و خشونت، انتظار دارد که با همکاری‌ها، پیش بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه بیشتر و شناسائی نقاط کور و حفره‌های امنیتی، زمینه تکرار این نوع حوادث را از بین برده و نقشه های دشمنان امنیت و آرامش سیاسی، اقتصادی و اجتماعی میهن عزیز را نقش بر آب نمایند.
ما دنیائی بدور از خشونت و ترور، و توأم با صلح و آرامش ومدارا ، برای همه انسانها در سراسر عالم، خصوصا برای هموطنان عزیز آرزومندیم، و تمامی هموطنان عزیز را  به انسجام و وحدت بیشتر دعوت می‌کنیم.   
محسن رهامیرییس بنیاد بین المللی صلح برای همه»
المللی هموطنان خشونت بنیاد تروریستی حوادث آرامش بیشتر امنیتی دشمنان انسجام امروز سیاسی