برگزیده ها
همچنان در خط اول مبارزه با تروریست‌ها باقى خواهیم ماند

مازندمجلس: در پی جنایت اخیر گروه‌های تکفیری در به شهادت رساندن جمعی از مردم بی‌گناه، آیت‌الله مکارم شیرازی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد.

مازندمجلس: در پی جنایت اخیر گروه‌های تکفیری در به شهادت رساندن جمعی از مردم بی‌گناه، آیت‌الله مکارم شیرازی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

جنایتى که دَدمنشانِ خون‌آشامِ تکفیرى در روز چهارشنبه در دو نقطه از کشور ما انجام دادند را شدیدآ محکوم مى‌کنیم؛ نه تنها ما بلکه همه دنیا آن را محکوم کردند و به بازماندگان این شهدا تسلیت عرض می‌کنیم و بهبودی حال مجروحین را از خدا مسألت داریم. 

حقیقت این است که در طول تاریخ جنایت‌کاران کثیف‌تر و بى‌رحم‌تر و بى‌هدف‌تر از گروه تکفیرى‌ها و از جمله داعش سراغ نداریم. 

اسلحه به دست مى‌گیرند یا جلیقه انفجارى به خود مى‌بندند افراد بى‌گناهى را مى‌کشند و خودشان هم به دَرَک واصل مى‌شوند.

آنها چه هدفى را دنبال مى‌کنند؟ آیا با کشتن چند نفر یا تخریب چند ساختمان موفق مى‌شوند زمام حکومت کشورى را به دست گیرند؟ یا گروه عظیمى را بترسانند؟ یا انتقام خون کشته‌هاى کثیفى که در میدان جنگ داده‌اند را از بیگناهان و کودکان بگیرند؟ واقعآ چه هدفى را دنبال مى‌کنند؟

بهترین چیزى که درباره آنها مى‌توان گفت، این است که آنها دیوانگانى هستند که تشنه خون بى‌گناهان‌اند و هدفى جز این ندارند.

آیا آنها مى‌توانند با این حرکت مذبوحانه از یک ملت انقلابى که هشت سال در میدان یکى از سخت‌ترین جنگ‌ها درخشیده و پایمردى کرده زهر چشم بگیرند.

نهایت ساده لوحى است که گمان کنیم که آنها بدون محرکانى دست به این کارها مى‌زنند، پشت سر آنها جنایت‌کاران دیگرى هستند که پایگاه اصلى تکفیر را کعبه آمال خود قرار داده و با دادن پول و سلاح به آنها براى این‌گونه جنایات آنها را آماده مى‌کنند.

به یقین ملت ما مصمم‌تر از پیش براى مبارزه با آنها وارد کار خواهد شد تا ریشه این گروه جنایتکار کثیف کنده نشود از پاى نخواهد نشست.

ما همواره در خط اول مبارزه با این تروریست‌ها بوده‌ایم و همچنان باقى خواهیم ماند، هر چند رئیس جمهور آمریکا براى دوشیدن گروهى از دولتمردان عرب ما را در خط اول حمایت از تروریست بداند. یقین داریم خودشان مى‌دانند که دروغ مى‌گویند ولى براى کسب آن درآمدهاى کثیف این راه را بهترین راه برگزیده‌اند که عامل اصلى را تبرئه کنند و مخالفان واقعى را متهم سازند.

همه باید بیدار باشیم، دست به دست هم دهیم و دربرابر این توطئه‌ها بایستیم.

ان نصرالله قریب

۳۹۶/۰۳/۱۹

مبارزه دنبال خودشان مى‌شوند مى‌کنند؟ بهترین میدان جنایت‌کاران محکوم شیرازی مکارم همچنان تروریست‌ها آیت‌الله خواهیم داریم