برگزیده ها
حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی نداشت

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران گفت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت. 

او با اشاره به اینکه داعش از سال ۹۳ بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، اظهار داشت: در خرداد و تیر سال ۹۳ داعش در یک زمان کوتاه از استان‌های غربی عراق یعنی استان انبار به استان‌های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت در یک مقیاس گسترده ما را درگیر کند. 

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان‌های مرزی ما با آنها همراهی می‌کنند. 

پوردستان تاکید کرد: ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند و من مطمئن هستم که در هیچ حوزه‌ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.

او افزود: نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند و اشراف اطلاعاتی خوبی دارند.  

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: این ماحصل میلیاردها دلار هزینه است که کشورهای استکباری کردند که بتوانند کار عملیاتی انجام بدهند و به همین خاطر است که ما معتقدیم که این کاری که انجام شد ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.

عملیاتی ظرفیت قابلیت پوردستان مقیاس نیروهای فرمانده جانشین تروریستی استان‌های استان دارند اطلاعاتی تاکید نداشت ندارد گسترده درگیر