برگزیده ها
انتقام خون شهدای ترور را به پیشمرگان کُرد و اهل سنت ایران بسپارید

مازندمجلس: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای حوادث تروریستی، این اقدام تروریست‌ها را محکوم کرد.

مازندمجلس: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای حوادث تروریستی، این اقدام تروریست‌ها را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمد قسیم عثمانی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

وهابیون تکفیری اینبار حملات تروریستی و کور خود را متوجه حرم مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی کردند و با سخیف‌ترین شیوه، جان چند تن از هموطنان را گرفتند و چندین نفر را مجروح کردند. ذات پلید این جانیان بار دیگر، خود را به صورت ملموس‌‌تر نشان داد و ایران عزیز بار دیگر مورد تهاجم تروریست‌ها قرار گرفت که به نظر می‌رسد در این خصوص موارد ذیل قابل توجه است؛ 

١- جریان تکفیری داعش، تا به‌حال دهها حمله تروریستی را برای ایران طراحی کرده است که با هوشیاری سیستم اطلاعاتی و ضد ترور کشورمان خنثی شده است. اکنون که دو حمله کور آنان اجرا شده است باید درس عبرتی به آنان و همه پشتوانه‌هایشان داد که خواب حمله نظامی و تروریستی را در مورد ایران نبینند و متوجه شوند که انتقام خون هر شهیدمان را با معدوم کردن ده‌ها و بلکه صدها فریب خورده داعش خواهیم گرفت و از مسئولان نظامی کشور درخواست می‌نمایم انجام این مأموریت و مسئولیت مهم را به ما پیشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند تا با پیروی از مقام معظم رهبری، به دشمنان ثابت کنیم که کرد اصیل و اهل سنت واقعی چه کسانی هستند. 

٢- جریان تکفیری داعش، از ایرانیان جذب شده برای عملیات تروریستی در کشورمان استفاده می‌کند و از این ابزار، بهره چند سویه می‌‌برند لذا پایش ایرانیان جذب شده داعش باید در اولویت رصد اطلاعاتی ما قرار گیرد و اگر آنها به دنبال تکرار چنین صحنه‌هایی باشند، به احتمال زیاد از چنین نیروهایی که فضای کشور را دیده‌اند، استفاده می‌کنند. 

٣- حملات تروریستی داعش جنایتکار فقط متوجه مسلمانان است چراکه مسئولیت آنها، ایجاد ناامنی، اغتشاش و مشغول‌سازی مسلمانان است و از همین روست که تا به‌حال، یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستی و منافع آنان شلیک نکرده‌اند. 

٤- جریان تکفیری داعش، هرگز قدرت مقابله مستقیم با ایران را نخواهد داشت و حداکثر اقدامی که به دنبال انجام آن است، اقداماتی از این دست استکه هوشیاری مضاعف نیروهای امنیتی و نظامی و هوشیاری عمومی مردم همیشه در صحنه را می‌طلبد و در مقابل تروریست‌های تربیت شده سعودی، هر ایرانی باید یکی از عناصر اطلاعاتی و نظامی کشور باشد. 

٥- حادثه ترور توسط جلادان داعش، هرچند حادثه‌ای تلخ و جانکاه بود ولی مردم بیش از گذشته، قدر امنیت و نیروهای حافظ امنیت را خواهند دانست و نسلی که دوره آماج ترورها را در کشورمان ندیده‌اند، با همین حرکت جزئی و کور خرابکاران بدطینت، سختی آن دوران را بیش از پیش درک می‌کنند و قدر امنیت پایدار کشور عزیزمان را خواهند دانست.

٦- حامیان ترور و تروریسم در خاورمیانه، به دنبال درگیر کردن دولت‌ها و ملت‌ها هستند تا همچنان از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و در جهت منفعت‌طلبی خود، جنگ و ترور به راه می‌اندازند و کشورها را درگیر جنگ و بحران و دشمنی می‌کنند تا قدرت مقابله جهان اسلام در مقابل آنها تقلیل یابد. آنها مسلمان جعلی درست می‌کنند، آنان را شستشوی مغزی می‌دهند، به سلاح روز مجهز می‌کنند و در نهایت به جان مسلمانان واقعی می‌اندازند و از این طریق هم وجهه اسلام و مسلمانان را در دنیا تخریب می‌کنند، هم مسلمانان را تضعیف می‌کنند و هم فرصت و زمان اتحاد مسلمانان را از بین می‌برند.

٧- جریان تکفیری داعش، یک جریان غیردینی و ضدبشری است که به هیچ دین و مذهبی پایبند و قابل نسبت دادن نیست و دنیا باید بدانند که داعش یک جریان ضد اسلامی است و  مسلمانان جهان باید بدانند که جریان داعش، به هیچ کدام از مذاهب اسلامی تعلق ندارد بلکه این جریان یک جریان مخوف انحرافی تکفیری است که رسالت آن بدنام کردن اسلام از طریق خشونت و تضعیف مسلمانان از طریق درگیری و ترور است.

در پایان به خانواده‌های معزز شهدای این حادثه، تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم. از نیروهای نظامی و امنیتی بابت همه تلاش‌ها و همه از خودگذشتگی‌هایشان خاصعانه، سپاسگزارم و ان‌شاالله خداوند سزای این همه تلاش و ایثار را عطا فرماید.

محمدقسیم عثمانی

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی

جریان مسلمانان تکفیری تروریستی اسلامی نظامی متوجه هوشیاری اطلاعاتی کشورمان امنیت شهدای دنبال نیروهای اسلام شورای مقابله مقابل امنیتی حادثه خواهند تضعیف بدانند می‌اندازند درگیر دانست عثمانی واقعی تروریست‌ها حملات پیشمرگان خانواده‌های نماینده انتقام به‌حال بوکان ایرانیان مسئولیت می‌نمایم محمدقسیم استفاده