برگزیده ها
مازندمجلس: هدف عملیات تروریستی، سیاسی و تضعیف نظام بودفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: انجام دو عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی با اهداف سیاسی و تضعیف نظام بود که خنثی شد.

سردار سرلشگر عزیز جعفری در مراسم تشییع شهدای ترور در گفتگوی با  صدا و سیما افزود: این عملیات تروریستی باتوجه به عزمی که داعش و دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران اسلامی و جمهوری اسلامی داشتند با مشقت و سختی بسیار زیاد انجام شد و مشخص شد که همه زورشان متوجه افراد غیر مسلحی بود که برای امور جاری مراجعه کرده بودند. 

فرمانده سپاه گفت: هدف آنها از انجام این عملیات ورود به صحن پارلمان بود که با برنامه ریزی ، مقاومت و مانعی که نیروهای سپاه و نیروی ویژه حاضر در محل ایجاد شد، بعد از دو تا سه ساعت این عملیات مهار و همه تروریست ها به درک واصل شدند.

سردار جعفری افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما و بویژه سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی هرگونه تحرکاتی را رصد خواهند کرد و در صورت تکرار چنین حوادثی ضربه سهمگینی را بر آنها وارد خواهندکرد.

فرمانده سپاه با اشاره به نقش مدافعان حرم در حفظ امنیت منطقه و کشور گفت : باتوجه به دشمنان مشترک ایران و عراق و سوریه، امنیت ایران با امنیت منطقه گره خورده و طبیعی است که جنگ اصلی و جبهه اصلی آنجا است که بعضا تبعات آن به ایران هم می رسد که خوشبختانه در نخستین عملیات با شکست سختی مواجه شدند.
عملیات اسلامی منطقه تروریستی امنیت دشمنان باتوجه اطلاعاتی افزود نیروهای سردار سیاسی تروریست تضعیف پاسداران پارلمان فرمانده جعفری