برگزیده ها
مازندمجلس: سخنگوی ارتش با رد هرگونه ارتباط ارتش با کانال‌های تلگرامی، اعلام کرد: صرفا اخبار منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی aja.ir مورد تائید ارتش است.

امیر سرتیپ شاهین تقی‎خانی سخنگوی ارتش در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه ارتش تنها یک پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی در فضای مجازی دارد، اظهار کرد: ارتش در فضای مجازی دارای یک پایگاه اطلاع رسانی است و پایگاه‌های خبری نیروی‌های مختلف ارتش نیز در زیر پورتال این پایگاه به نشانی aja.ir تعریف شده است.

وی تصریح کرد: صرفا اخبار منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مورد تائید ارتش است.

سخنگوی ارتش با رد هرگونه ارتباط ارتش با کانال‌های تلگرامی، خاطرنشان کرد: اخیرا کانالی در فضای مجازی با عنوان «خبرگزاری ارتش جمهوری اسلامی» فعالیت می‌کند که هیچ ارتباطی با پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش نداشته و به صورت خود جوش اقدام به انتشار مطالبی درباره ارتش می‌کند.

تقی‌خانی در ادامه با اشاره به انتشار مطلبی مبنی بر حضور  تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) در جریان مقابله با حادثه تروریستی ساختمان مجلس، تاکید کرد: اصول اطلاع‌رسانی در این مواقع مبنی بر صحت و دقت اطلاعات است. همچنین وحدت، انسجام و اتحاد نیروهای مسلح و مردم به عنوان یک اصل مورد توجه ارتش مطرح است.

سخنگوی ارتش با تاکید بر اینکه ارتش هیچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهی نیست، خاطرنشان کرد: در حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران مجموعه نیروهای ویژه ارتش دارای آمادگی صددرصدی برای کمک‌رسانی بودند اما با توجه به حضور نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، غائله بدون نیاز به کمک ارتش در نطفه خفه شد.

وی گفت: در مواجهه با اتفاقات و بحران‌های مختلف متناسب با آن اتفاق نیروها و امکانات توزیع می‌شوند، در همین زمینه نیز در جریان حادثه تروریستی ساختمان مجلس، نیروهای سپاه و نیروی انتظامی وارد کار شدند که به واسطه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط این نیروها از آنها قدردانی می‌کنیم.

تقی‌خانی در پایان درباره پیگیری قانونی نسبت به پایگاه‌های خبری و کانال‌های تلگرامی جعلی متنسب به ارتش، با اعلام هشدار به این پایگاه‌ها، تصریح کرد: چنانچه این پایگاه‌ها مشی خود را اصلاح نکنند، باید پاسخگوی عواقب و تبعات ناشی از خبر رسانی‌های غلط خود باشند
پایگاه نیروهای اطلاع‌رسانی سخنگوی تلگرامی تروریستی مجازی حادثه اخبار منتشر تاکید تائید کانال‌های جریان نیروی تقی‌خانی پایگاه‌ها نیروها ساختمان درباره انتظامی مختلف اینکه اعلام ارتباط هرگونه دارای پایگاه‌های می‌کند عنوان خاطرنشان تصریح انتشار