برگزیده ها
 رئیس جمهوری در انتخابات وزرا و مسئولان به وعده ها و خواست مردم توجه کند

مازندمجلس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه ، گفت : رئیس جمهوری باید در انتخاب وزرا و مسئولان به وعده هائی که داده و خواست مردم توجه کند

مازندمجلس: علی اصغر یوسف نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری افزود : نظام اسلامی بر پایه مشارکت مردمی شکل گرفته است و هر مسئولی در نظام اسلامی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط رای و‌ اراده مردم انتخاب می شود.
وی از انتخابات به عنوان تجلی اراده مردم یاد کرد و گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در راستای تحقق خواست های مردم با رئیس جمهوری در تشکیل کابینه جدید همراهی و همکاری کند .
یوسف نژاد آرای مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هم مشروط دانست و افزود : آرای مردم بلاشرط نیست و مردم به ما رای می دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم ؛ مردم رای ندادند که به دنبال مسایل حاشیه ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم.
وی با بیان این که نظام اسلامی بر چهار اصل اسلام ، انقلاب ، رهبری و ‌مردم استوار است که عامل اتحاد و انسجام ملت می شود ، گفت : انقلاب به سادگی به دست نیامده است و مردم ، نیروهای نظامی و مسلح در کنار هم و با انسجام از انقلاب دفاع کرده است.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به پیشرو بودن افکار و اندیشه امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی اشاره کرد و افزود : رهبری نظام هم بحق شایسته مکتب حضرت امام است که با هوشمندی در برابر انحرافات و کاستی ها مقاومت کرده است.
وی ادامه داد : تا زمانی که ولایت و رهبری حاکم بر مناسبات سیاسی کشور است، به مملکت آسیبی نخواهد رسید.
یوسف نژاد بهترین سرمایه برای پیشبرد اهداف انقلاب را توان داخلی و مردم جامعه دانست و تاکید کرد : اصولگرا، اصلاح طلب ، اعتدالگرا و جریان های حزبی و سیاسی ذیل این چهار اصل تعریف می شوند .


** اقدام تروریستی در تهران یک کار تبلیغاتی بود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات تروریستی مجلس شورای اسلامی گفت : کار این حیوان های انسان نما بر مبنای یک کار برنامه ریزی شده و حرفه ای نبوده است ، بلکه تنها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است.
وی با بیان اینکه بیش از 17 هزار شهید ترور در کشور داریم ، افزود : انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد و باید حتما تلاش شود که اتحاد و انسجام بین ملت حفظ شود.
یوسف نژاد گفت : در آشوب و ناامنی منطقه باید قدردان نیروهای نظامی ، امنیتی و پاسدار بود که ایران را به جزیره ثبات تبدیل کردند.
وی افزود : شکاف و افتراق بین ملت و جامعه به صلاح نیست چرا که در برابر دشمن ؛ همه ما ایرانی هستیم.


** انتخابات شورای شهر ساری
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی اعتراضات در باره نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ساری اشاره کرد و گفت : 185 هزار نفر در شهر ساری پای صندوق های رای رفتند و گلایه هایی در انتخابات ساری وجود دارد.
وی افزود : همان گونه که از بعضی نامزدهای ریاست جمهوری گلایه وجود دارد که ارزش های دینی و انقلابی را در مناظرات رعایت نکردند ؛ در انتخابات شورای شهر هم اعتراضاتی وجود داشت که نامزدهای معترض هم به آیت الله طبرسی و آقای دامادی و هم به بنده مراجعه داشتند.
یوسف نژاد گفت : بعضی از درخواست ها و اعتراضات ‌منطقی و به حق است اما باید از مجاری قانونی دنبال شود؛ رای حق الناس است حتی اگر یک رای باشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم تصمیمی که مراجع رسمی می گیرند به نفع منافع مردم شهرستان باشد ، افزود : تصمیم‌ گیری نباید منجر به شکاف ، اختلاف و دو قطبی شدن جامعه شود.


** اقدامات عمرانی خوب برای مازندران و ساری
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای سالامی همچنین از اشتغال مجلس به نوشتن برنامه ششم و قانون‌بودجه در سال گذشته اشاره کرد و گفت : امیدواریم دولت با استفاده از سیاست های کلی برنامه ششم مشکلات مردم را رفع کند.
وی افزود : در این برنامه اتفاقات خوبی برای کشاورزی مازندران پیش بینی شده است ؛ البته بحث انتقال آب هم مطرح بود که سعی کردیم آن را از ذهن نمایندگان دور کنیم.
یوسف نژاد به طرح تنفس جنگل هم اشاره کرد و گفت : ظرف چند ماه آینده خط لوله 42 اینچ گازرسانی سمنان به مازندران به اتمام خواهد رسید .
این نماینده مجلس با اشاره به بعضی اقدامات عمرانی انجام شده در ساری اظهار داشت : مرکز 100 تختخوابی بیمارستان امام و مرکز جامع حوادث جاده ای در پنج طبقه ، کلینیک بیمارستان بوعلی ، دیالیز بیمارستان مهر در بلوار کشاورز ، مرکز روان پزشکی صد تختخوابی در بیمارستان زارع ، 24 مراکز بهداشت و بزرگ ترین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه علوم پزشکی یا به اتمام رسیده و یا بهره برداری شده که همه نشان از همت دولت برای پیشرفت و توسعه ساری است.
یوسف نژاد گفت : در ساری پروژه های خوبی در جریان است که تلاش کردیم اعتبارات خوبی از اعتبارات ملی به آن تزریق کنیم و در طول یک سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به ساری تزریق شده است.


** رمضان و ضرورت رابط تنگاتنگ مدیران با مردم
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت : ماه رمضان، ماه خودسازی و پرورش اندیشه و عبادت است که باید از این فضای معنوی برای بازگشت بسوی خداوند استفاده کرد.
وی با بیان اینکه حرکت های مثبت ما نزد خداوند ماجور است افزود : مردم، مدیران و صاحبان مناسب باید متناسب با شرایط این ماه گام بردارند .
یوسف نژاد گفت: مدیران باید با اقشار ضعیف رابطه تنگاتنگی داشته باشند و رفتار درست و منطقی داشته باشند.
وی همچنین با بیان اینکه روز قدس یادگار امام راحل است افزود: از همه‌مردم درخواست می کنیم که پرشکوه تر از سال های قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

علی اصغریوسف نژاد نماینده مردم ساری