برگزیده ها
دولت دوازدهم از ظرفیت زنان بیشتر بهره خواهد گرفت

مازندمجلس: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی به حضورتعداد بیشتری از بانوان در پست های مدیریتی این مجموعه در دولت یازدهم اشاره کرد و نوشت: دولت دوازدهم به طور قطع از ظرفیت زنان بیشتر بهره خواهد گرفت

مازندمجلس: محمود واعظی روز شنبه در اینستاگرام خود به رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر حضور بانوان در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد و نوشت: به طور قطع این دولت از ظرفیت های زنان استفاده بیشتری خواهد کرد و حضور زنان در دولت دوازدهم زیادتر خواهد بود.
عضو هیات دولت افزود: تعداد بانوانی که در دولت یازدهم در سمت های مدیریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند بیش از دو و نیم برابر دولت قبلی بود و این مسیر در دولت دوازدهم تداوم خواهد یافت.
واعظی پیشتر در همایش آی.سی.تی و دختران گفته بود، از آغاز انقلاب اسلامی همه دولت ها از حقوق زن دم زده و نزدیک انتخابات بیشتر از آن صحبت کرده اند.
وی گفت: حقوق شهروندی که بیش از هشت سال پیش تدوین شده بود در انتظار طراحی یک منشور باقی مانده بود که دولت یازدهم این وظیفه را انجام داد که در آن به حقوق زنان و کسب و کارهای آنان توجه زیادی شده است.
وزیر ارتباطات خاطرنشان ساخت: اگر حقوق شهروندی به خوبی اجرایی شود به طور قطع حقوق زنان را محقق می کند و آنان به صورت واقعی به جایگاه خود دست می یابند.
واعظی تلاش دولت یازدهم برای رعایت سهمیه بانوان در استخدام ها را یادآوری و اضافه کرد: گرچه به دلیل استخدام های بیش از اندازه دولت گذشته امکان استخدام در همه دستگاه ها فراهم نبود اما تلاش شد در جاهایی که امکان بود سهمیه بانوان به طور کامل رعایت و لحاظ شود.

دولت دوازدهم از ظرفیت زنان بیشتر بهره خواهد گرفت واعظی وزیرارتباطات