برگزیده ها
اخراج مجری ایرانی سی‌ان‌ان به دلیل انتقاد از ترامپ

مازندمجلس: مجری ایرانی-آمریکایی شبکه سی‌ان‌ان به دلیل انتقادهای تند توئیتری از رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از کار برکنار شد.

مازندمجلس: مجری ایرانی-آمریکایی شبکه سی‌ان‌ان به دلیل انتقادهای تند توئیتری از رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از کار برکنار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، این شبکه تلویزیونی روز گذشته –جمعه- اعلام کرد که «رضا اصلان» مجری ایرانی-آمریکایی برنامه «Believer» به دلیل انتقادهای تند علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از کار برکنار شد.

وی پس از حملات تروریستی شنبه گذشته در لندن به شدت از واکنش ترامپ نسبت به این حملات انتقاد کرده بود.

رضا اصلان در صفحه توئیتر خود با انتقاد شدید از مواضع ترامپ در خصوص این حمله، وی را مایه ننگ بشریت دانسته و با استفاده از کلمات توهین‌آمیزی به وی حمله کرده بود.

دونالد ترامپ دقایقی پس از انتشار خبر حمله تروریستی به لندن، به انتقاد از «صادق خان» شهردار مسلمان شهر لندن پرداخت و با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که وقوع چنین حوادثی نشان‌دهنده این است طرح که منع ورود اتباع چند کشور مسلمان به خاک آمریکا طرحی صحیح بوده است.

در همین خصوص، یکی از مسئولان شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد که این شبکه تصمیم گرفته است تولید مجموعه هفتگی  «Believer» با رضا اصلان را قطع کند؛ برای رضا و تیم تولید او بهترین آرزوها را داریم.

هفته گذشته نیز «کتی گریفین» از کمدین‌های مشهور به دلیل انتقاد از ترامپ از کار برکنار شده بود.

گریفین تصویری از خود را منتشر کرده بود که درآن یک ماسک خونین از چهره دونالد ترامپ در دست داشت.

 

ترامپ انتقاد سی‌ان‌ان گذشته ایرانی اعلام دونالد آمریکا اصلان برکنار تروریستی حملات انتشار مسلمان گریفین تولید آمریکایی Believer تلویزیونی ایالات رئیس‌جمهوری توئیتری انتقادهای متحده