برگزیده ها
عرضه رنو کولئوس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی و سود مشارکت

مازندمجلس: نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران دور جدید فروش شاسی‌بلند محبوب خود، کولئوس را این بار در مدل‌های ۲۰۱۸ و با قیمت قطعی و پرداخت چند مرحله‌ای آغاز کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال استقبال علاقه‌مندان از دور نخست فروش رنو کولئوس، دور جدید فروش این خودرو شاسی‌بلند این بار در مدل‌های ۲۰۱۸ و با قیمت قطعی ۲۱۸ میلیون تومان آغاز شده تا این خودرو همچنان با قیمتی رقابتی، حضوری قدرتمند در بازار شاسی‌بلندهای ایران داشته باشد.

بر اساس اعلام نگین خودرو، در شرایط فروش جدید رنو کولئوس، این خودرو با قیمت قطعی ۲۱۸ میلیون تومان و با مدل ۲۰۱۸ به فروش می‌رسد و به این ترتیب نگین خودرو نخستین شرکتی است که فروش مدل‌های ۲۰۱۸ را آغاز کرده است.

برای خرید این خودرو می‌توانید با پیش‌پرداخت ۷۰ میلیون تومان اقدام کنید و پرداخت‌های بعدی طی دو چک ۳۰ و ۶۰ روزه هر یک به مبلغ ۲۰میلیون تومان پرداخت خواهد شد. سود مشارکت خریداران این خودرو در طرح فروش ویژه نگین خودرو ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۴ درصد تعیین شده است و تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com و یا شبکه نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید.

خودرو تومان میلیون کولئوس می‌توانید مدل‌های مشارکت