برگزیده ها
ربیع فلاح مثل طاهایی خسته و فرتوت است/ برنامه های دولت دوازدهم با بازنشسته ها محقق نخواهد شد/ تا ناطق نوری هست ربیع فلاح خواهد بود

اختصاصی مازندمجلس: رئیس شورای اصولگرایان مازندران، بیان کرد: انتصاب ربیع فلاح به سفارش حجت الاسلام ناطق نوری بود. یعنی ربیع فلاح سهمیه ی آقای ناطق در حمایت از دولت است و بنده نظرم این است تا آقای ناطق با دولت است ربیع فلاح نیز استاندار مازندران خواهد بود

اختصاصی مازندمجلس: علی صابری رئیس شورای اصولگرایان مازندران و دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران، با بیان اینکه دولت یازدهم دولت بازنشستگان است، گفت: وقتی وزیران دولت بازنشسته هستند طبیعتا استاندارانی بازنشسته چون ربیع فلاح روی کار می آوردند که چیزی حدود 10 سال از سابقه ی بازنشستگی وی می گذرد.

وی، با اظهار اینکه ضروری است ابتدا وزیران آقای روحانی و به طبع آن استانداران اکثر استان ها به ویژه مازندران تغییر کنند، افزود: برنامه های دولت دوازدهم با مدیرانی چون ربیع فلاح محقق نخواهد شد و چه در استان، چه در کشور نیاز به استفاده از نیروهای جوان و چابک است.

رئیس شورای اصولگرایان مازندران، تصریح کرد: انتصاب ربیع فلاح به سفارش حجت الاسلام ناطق نوری بود. یعنی ربیع فلاح سهمیه ی آقای ناطق در حمایت از دولت است و بنده نظرم این است تا آقای ناطق با دولت است ربیع فلاح نیز استاندار مازندران خواهد بود.

صابری، ادامه داد: اگرچه ربیع فلاح، تلاش کرد از لحاظ سیاسی معتدل و میانه رو باشد اما استانداری خود را بدهکار و مدیون آقای ناطق است نه اندیشه های اصلاح طلبانه اش.

وی، با اشاره به مدیریت ضعیف استان در دهه ی اخیر، بیان کرد: مازندران در دولت های احمدی نژاد و روحانی استانداری قوی نداشته است. آقای شفقت تا حدودی عملکرد بهتری داشت ولی ربیع فلاح مثل طاهایی خسته و فرتوت است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران، در پایان تاکید کرد: ما به انتخاب مردم و آرای 24 میلیونی آن ها به دکتر روحانی احترام می گذاریم و انتظار داریم دولت دوازدهم در چارچوب منویان رهبری مبنی بر جوان گرایی، عملکرد مطلوب تری در این دوره از خود نشان دهد.

علی صابری رئیس اصولگرایان مازندران ربیع فلاح ناطق نوری طاهایی شفقت ربیع فلاح مثل طاهایی خسته و فرتوت است تا ناطق نوری هست ربیع فلاح خواهد بود