برگزیده ها

مازندمجلس: چه کسانی مسول حمایت از سرمایه گذاران و شرکت های قطری در امارات هستند؟

مازندمجلس: سرمایه‌گذاران و شرکت های قطری دهها میلیون درهم در بخش ها و زمینه های مختلف در امارات متحده عربی سرمایه گذاری کرده اند که نگرانی سرمایه گذاران قطری به مسولان قطر منتقل شده است.

به گزارش نامه نیوز قطع روابط سیاسی تعدادی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با دولت قطر، باعث نگرانی و خروج سرمایه گذاران قطری از امارات متحده عربی شده است.

شرکت های قطری و سرمایه گذاران قطر میلیون ها درهم در بورس های امارات، صنایع سبک و سنگین و تجارت امارات سرمایه گذاری کرده اند که این روزها تکلیف آنها و روند حضور آنان در امارات حاشیه ساز شده است.

سرمایه گذاران قطری در بازارهای امالی امارات

بیش از ۲۳۰ سرمایه گذار قطری در بورس های ابوظبی و دوبی سرمایه گذارای کرده اند که براساس آمارهای منتشر شده سرمایه گذاران قطری بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار درهم در بازارهای مالی امارات سرمایه گذاری کرده اند این در حالی است که در حال حاضر سرمایه گذاران قطری به دلیل عدم حضور در امارات باعث نگرانی آنان و ترس از پایمال شدن سرمایه های خود در امارات دارند.

شرکت های بیمه قطری

شرکت های بیمه قطری سرمایه گذار در امارات دومین کسانی هستند که نگران سرمایه های خود در شهرهای مختلف امارات هستند. سه شرکت بزرگ بیمه قطری در شهرهای مختلف امارات دارای شبعه های مختلف هستند که در حال فعالیت هستند.

تجار و سرمایه گذاران ساخت و ساز

تجار قطری فقط در شیخ نشین دوبی ساکن هستند که در حال فعالیت در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی هستند این تجار نیز با محدودیت هایی که از طرف دولت امارات ایجاد شده نگران سرمایه های میلیونی خود هستند که در حال حاضر فعالیت تجار و شرکت های قطری در امارات و بخصوص دوبی محدود شده و به شدت کاهش یافته است.

طبق آمارها بیش از ۳۰۰ سرمایه گذار قطری در شین نشین دوبی، عجمان، شارجه و راس الخیمه اقدام به خرید مسکن و ساخت و ساز مسکن وبرج تجاری نموده اند.

سرمایه گذاران و شرکت های قطری دهها میلیون درهم در بخش ها و زمینه های مختلف در امارات متحده عربی سرمایه گذاری کرده اند که نگرانی سرمایه گذاران قطری به مسولان قطر منتقل شده است حال چه کسانی از سرمایه گذاران قطری حمایت خواهند کرد؟
سرمایه امارات گذاران مختلف میلیون گذاری نگرانی فعالیت متحده زمینه شهرهای تجاری نگران مسولان منتقل بازارهای کسانی