برگزیده ها
لزوم رفع مشکلات بیمه‌ای و بانکی واحدهادر شهرک‌های صنعتی اهر وهریس

مازندمجلس: تبریز- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید نسبت به حل مشکلات بیمه‌ای و بانکی واحدهای مستقر در در اهر و هریس اقدامات جدی به عمل آورد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، نشست بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس و سید مرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی عصر شنبه به‌منظور بررسی مشکلات شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی شهرستان‌های اهر و هریس برگزار شد.

بیت‌الله عبداللهی در این نشست بابیان اینکه در دوران نمایندگی خدمتگزار صنعتگران خواهم بود، افزود:‌اشتغال مهم‌ترین موضوع مراجعات مردمی بوده و تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان منطقه خواهم کرد.

وی افزود: فعال کردن ظرفیت‌های معدنی و صنعتی اهر و هریس راهی است که می‌تواند در حل معضل اشتغال و توسعه اقتصادی این حوزه انتخابیه کمک‌رسان باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های صنعتی خوبی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در اهر و هریس به وجود آمده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، ولی باید نسبت به حل مشکلات بیمه‌ای و بانکی واحدهای مستقر در آن‌ها اقدامات جدی به عمل آورد.

صنعتی مشکلات شهرک‌های نماینده افزود اشتغال خواهم آذربایجان بیمه‌ای بیت‌الله بانکی