برگزیده ها
مازندمجلس: وبگاه آمریکایی ضمن اشاره به سابقه حملات تروریستی گروه‌های ضد انقلاب در دهه 80 میلادی نوشت: این رویداد در بعد داخلی ایرانیان را باهم متحد کرد.

 به گزارش فارس، وبگاه آمریکایی «لوبلاگ» در تحلیلی پیرامون حادثه تروریستی برخی عناصر داعش در تهران در چهارشنبه گذشته نوشت: این حملات ایران را متحد کرد.

به نوشته این وبگاه، ایران پیشتر نیز به واسطه حملات گروهک تروریستی مجاهدین (منافقین)  لطمه دیده بود. منافقین و دیگر گروهک‌ها در دهه 80 میلادی متجاوز از 120 حمله تنها در تهران انجام دادند و حتی در یکی از این حملات رهبر ایران نیز ترور شد و آسیب‌ دید.

این وبگاه به اشاره به قدرت نیروهای مختلف  امنیتی ایران در دهه‌های گذشته که تنها در این مدت چند مورد ترور دانشمندان هسته‌ای این کشور صورت گرفت، نوشت: حمله کنندگان به تهران همگی مرتبط با افراطگرایان عراق و سوریه هستند و ایران، کشور قدرتمند و شیعه نیز در هر دوی این درگیری‌ها حاضر است و سلفی‌ها و گروه‌های خرابکار  چون داعش حمله به شیعیان را شدت بخشیده‌اند. هرچند که حمله اخیر به تهران زنگ بیدارباش برای ایران نیز بود.

این وبگاه تحلیلی به اشاره به واکنش‌های مقام‌ها و نهادهای ارشد ایران از رهبری تا سپاه پاسداران گرفته، نوشت: دستکم حمله تروریست‌ها به تهران ایرانیان را با هم متحد کرد. البته ادامه آن بسته به نحوه استفاده سیاسی در داخل خواهد داشت.

لوبلاگ در خاتمه ضمن تاکید بر سکوت عربستان و بحرین برابر عملیات داعش در تهران و واکنش رئیس جمهور آمریکا، مدعی تاثیر این حادثه بر دولت حسن روحانی شد.
تهران وبگاه حملات ایرانیان تروریستی لوبلاگ اشاره گذشته منافقین حادثه گروه‌های آمریکایی میلادی تحلیلی