برگزیده ها
مازندمجلس: نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در نشست جامعه مدرسین گفت: تمامی درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله تأمین امنیت زوار و احترام کامل به آنها از سوی مسئولین عربستان برآورده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با برگزاری مراسم حج سال ۱۳۹۶ و اعزام زائران ایرانی به بیت‌الله الحرام، از نظرات اعضای محترم جامعه مدرسین بهره برد.

در این جلسه که به ریاست آیت‌الله یزدی و با حضور دیگر اعضای جامعه مدرسین برگزار شد، ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گزارشی از پیگیری‌های حادثه مسجدالحرام و منا و مذاکرات با مسئولین عربستان مبنی بر برآورده شدن تمامی درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله تأمین امنیت زوار و احترام کامل به آنها و انجام مقدمات برای حضور حجاج به سرزمین وحی با سفر کارشناسان مربوطه از جمله هتل، حمل و نقل، تغذیه و دیگر موارد ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از اعضای جامعه مدرسین ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته برای برگزاری این فریضه الهی، نقطه نظرات و تاکیداتی را در این زمینه ارائه کردند.
جامعه مدرسین عربستان درخواست‌های اعضای ارائه والمسلمین نظرات حجت‌الاسلام برگزاری گزارشی احترام جمهوری تمامی اسلامی تأمین مسئولین امنیت برآورده