برگزیده ها
مازندمجلس: ایلنا نوشت: یکی از نیروهای حفاظتی مجلس که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجروح شده بود، گفت:‌ داعش حرفه‌ای‌ترین نیروهایش را فرستاده بود ولی ما تازه‌واردهای سپاه در مقابل آنها ایستادگی کردیم و قدرت بچه‌های سپاه و حفاظت را به رخ آنها کشیدیم.

یوسفی از نیروی امنیتی در مجلس که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه زخمی شده است، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درخصوص وقایع آن روز گفت: وقتی تروریست‌ها وارد مجموعه حفاظتی شدند شروع به تیراندازی کردند. من و شهید تیموری در حال ماموریت بودیم اما تروریست‌ها به سوی ما تیراندازی کردند و گلوله به شکم من خورد.

او ادامه داد: آنها یک تیر دیگر هم به من زدند ولی من به عقب بازگشتم. شهید تیموری هم به شهادت رسیدند. آنها وقتی به ایشان رسیدند چندین نوبت به جسم ایشان تیراندازی کردند و تیر خلاصی زدند.

این مامور حفاظت با بیان اینکه هدف اول تروریست‌ها مورد هدف دادن پاسدارها بود چون آنها را در سوریه مورد تهاجم قرار دادیم، اظهار داشت: من با وجود خوردن دو گلوله به عقب بازگشتم و گلوله‌ها به من نخوردند و گیت اصلی و گلوگاه را بستیم. وقتی درب را بستیم آنها به ساختمان اداری رفتند. اگر هوشیاری نیروهای سپاه نبود آنها وارد پارلمان می‌شدند و کمربند انتحاری را در صحن و لابی پارلمان می‌کشیدند و به هدف شوم‌شان می‌رسیدند.

یوسفی تاکید کرد: نیروهای حفاظتی هماهنگ شده و براساس آموزش‌های قبلی با این افراد مقابله کردند. هرکدام از این تروریست‌ها چندین سال در موصل و رقه حضور داشتند. داعش حرفه‌ای‌ترین نیروهایش را فرستاده بود ولی ما تازه‌واردهای سپاه در مقابل آنها ایستادگی کردیم و قدرت بچه‌های سپاه و حفاظت را به رخ آنها کشیدیم
تروریست‌ها حفاظتی حفاظت تیراندازی نیروهای حرفه‌ای‌ترین نیروهایش فرستاده تیموری گلوله چندین پارلمان بستیم رسیدند بازگشتم بچه‌های چهارشنبه تروریستی حادثه تازه‌واردهای مقابل کشیدیم کردیم ایستادگی یوسفی