برگزیده ها
وزیر خارجه قطر شایعه دیدارش با قاسم سلیمانی را تکذیب کرد

مازندمجلس: وزیرخارجه قطر شایعه دیدارش با قاسم سلیمانی را رد کرد و گفت این اخبار توهم است.

مازندمجلس: وزیرخارجه قطر شایعه دیدارش با قاسم سلیمانی را رد کرد و گفت این اخبار توهم است.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی وزیر خارجه قطر اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر دیدار با سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را رد کرد و در مصاحب‌ ای که با راشا تودی عربی داشت گفته: این‌ها همه توهم است

او همه اظهارنظرهای منتسب به این دیدار را نیز رد کرد.

شیخ محمد بن عبدالرمضان آل ثانی وزیر خارجه قطر علاقه دوحه به ادامه روابط با تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت که کشورش از روابط سازنده با جمهوری اسلامی حمایت می‌کند.

او درباره اهداف سفرش به مسکو نیز گفت: این سفر برای اطلاع‌رسانی به روس‌ها درباره ابعاد بحران روابط قطر و عربستان سعودی و هم پیمانان عربستان بوده است.

وزیر خارجه قطر درباره اظهارنظرهای امیر قطر که منجر به ایجاد جنجال در هفته‌های گذشته و قطع روابط با کشورهای عربی شده هم گفت: سایت خبرگزاری رسمی قطر هک شده بود و این سخنرانی توسط هکرها منتشر شده بود.

به گزارش ایلنا، در خبرهای منتسب به امیر قطر در پایگاه خبری دوحه نیوز،  آمده بود که وی گفته است: اتخاذ رویکرد خصمانه علیه ایران عقلانی نیست و روابط قطر با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ دچار تنش شده است.

دفتر ارتباطات دولت قطر ساعاتی بعد اعلام کرد که یک شرکت ناشناس خبرگزاری رسمی قطر را هک و اظهاراتی غلط را به نقل از «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر منتشر کرده است.

روابط خارجه درباره سلیمانی جمهوری عربستان منتشر خبرگزاری منتسب دیدار دیدارش شایعه اخبار گزارش ایلنا اظهارنظرهای