برگزیده ها
حوادث تروریستی تهران درستی حضور رزمندگان ایرانی در سوریه را اثبات کرد

مازندمجلس: سردار غیب پرور با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران گفت: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت های کور تروریستی که مردم بی گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.

مازندمجلس: سردار غیب پرور با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران گفت: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت های کور تروریستی که مردم بی گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر دیروز با خانواده شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفتگو کرد.سردار غیب پرور با تجلیل از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم گفت: زهد و تقوای این شهید عزیز به همراه فعالیت‌های علمی او، از وی شخصیت منحصربه فردی ساخته بود.

وی با اشاره به سابقه شهید طهرانی مقدم در حل مشکلات و کمبودهای تجهیزات راهبردی در جنگ تحمیلی افزود: این شهید گرانقدر هر وقت قول و وعده ای برای پیشرفت صنایع دفاعی می داد به آن عمل می کرد و کسی در وعده‌های ایشان شک نمی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مادر شهید گفت: شهید حسن طهرانی مقدم مایه افتخار همه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مبارزه  و الگوی جهاد علمی هستند و شما نیز دعا کنید عاقبت ما نیز همانند وی ختم به خیر و شهادت گردد.

در این دیدار برادر شهید طهرانی مقدم با ذکر خاطراتی از ایشان گفت: رمز موفقیت شهید طهرانی مقدم توکل به خدا در همه امور بود.

سردار غیب پرور گفت: خط شهادت در کشور ساری و جاری است و انقلاب اسلامی ایران به برکت شهدا مستحکم تر می شود.

سردار غلامحسین غیب‌پرور که در مراسم افطاری میزبان جمعی از خانواده شهدا بود، گفت: ایران مرکز ثقل امنیت کشورهای منطقه است و همه می‌دانند امنیت امروز ما مدیون خون شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ایجاد شد و استمرار پیدا نمود، افزود: به فضل خداوند و با ایثار مجاهدانی که به خدا ایمان دارند انقلاب زنده است به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار غیب پرور با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران گفت: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت‌های کور تروریستی که مردم بی‌گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می‌دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.

وی با اشاره به تحلیل‌هایی که حتی دشمنان جمهوری اسلامی در این خصوص دارند، گفت: این حرکت ددمنشانه چنان مفتضح بود که حتی حامیان این تروریست‌ها نیز به شکست آن اعتراف کردند و گفتند که این حرکت تروریستی، درستی حضور رزمندگان ایرانی را در سوریه اثبات کرد.

سردار غیب پرور با اشاره به شهادت جمعی از هم وطنان مسلمان و روزه دار در این جنایت گفت: دل ما داغ‌دار از دست دادن این عزیزان است اما همگان دیدند که استحکام مجدد نظام اسلامی بار دیگر بر جهانیان ثابت شد و مردم ما متحدتر شدند.

سردار اسلامی طهرانی تروریستی انقلاب اشاره پیشرفت استمرار دیدار شهادت تهران رزمندگان حوادث خانواده غلامحسین دارند افزود امنیت ندارد مستضعفین قدرتمند ایرانی درستی سوریه اثبات تاثیری غیب‌پرور اراده