برگزیده ها

مازندمجلس: خانواده ترامپ در نهایت در یک جا جمع شدند. بارون ترامپ سال های آینده را در یک مدرسه خصوصی در مریلند تحصیل خواهد کرد.

مازندمجلس: ملانیا و بارون ترامپ همسر و فرزند کوچک دونالد ترامپ 5 ماه پس از راه یابی ترامپ به کاخ سفید به اقامتگاه رسمی رییس جمهور آمریکا نقل مکان کردند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از وب سایت روزنامه"یو اس ای تودی" آمریکا، همسر و فرزند 11 ساله ترامپ از زمان ریاست جمهوری او در " پنت هاوس" برج ترامپ در منهتن نیویورک اقامت داشتند. 

بارون و ملانیا آخر هفته گذشته را در باشگاه گلف ترامپ در "بد مینستر" نیوجرسی بودند و از آنجا به همراه رییس جمهور به کاخ سفید وارد شدند. آنها اواخر وقت روز یکشنبه وارد واشنگتن شدند و نخستین شب اقامت رسمی و دایمی خود در کاخ سفید را برگزار کردند.

رسیدن خانواده ترامپ به کاخ سفید

نقل مکان همسر و

ملانیا ترامپ با گذاشتن یک عکس از پنجره اتاق محل اقامتش در کاخ سفید ضمن اعلام خبر نقل مکانش به کاخ سفید ابراز امیدواری کرده که در ماه ها و سال های پیش رو اوقات خوب و خاطره انگیزی را در این مکان تجربه کند.

پست توییتری ملانیا ترامپ و عکس از پنجره اتاق کاخ سفید

نقل مکان همسر و

گفتنی است دیروز و به همراه حضور ملانیا و بارون در کاخ سفید، پدر زن و مادر زن ترامپ هم مهمان ویژه کاخ سفید بودند و به خانواده دخترشان پیوستند. "ویکتور ناوس" و "آمالیجا ناوس" که در نیویورک به همراه ملانیا و بارون زندگی می کردند نیز دیروز در نخستین روز نقل مکان دختر و نوه شان به کاخ سفید ، به آنها پیوستند. انتظار نمی رود پدر زن و مادر زن ترامپ هم برای همیشه در کاخ سفید زندگی کنند. این زوج بیشتر در ویلا و باشگاه گلف ترامپ در "پالم بیچ" فلوریدا دیده می شوند.

پدر زن و مادر زن ترامپ در محوطه چمن کاخ سفید

نقل مکان همسر و

 خانواده ترامپ در اوایل تحویل کاخ سفید از سوی رییس جمهور جدید گفته بودند به دلیل مدرسه بارون، ملانیا و فرزند کوچک ترامپ ممکن است با چند ماه تاخیر و پس از پایان مدرسه بارون به کاخ سفید نقل مکان کنند.

ماه گذشته ملانیا ترامپ اعلام کرده بود سال آینده تحصیلی پسرش را در یک مدرسه خصوصی در 20 مایلی کاخ سفید (در مریلند) ثبت نام کرده است. بارون قرار است کلاس ششم تا دوازدهم را در مدرسه اسقفی خصوصی "سنت اندروز" با شهریه 40 هزار دلار سالانه تحصیل کند.
ترامپ بارون ملانیا مدرسه فرزند جمهور همراه دیروز اعلام پیوستند خصوصی پنجره زندگی باشگاه نیویورک آمریکا اقامت گذشته نخستین خانواده