برگزیده ها
داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد/ برای حراست از امنیت کشور آماده هر نوع جانفشانی نیستیم

مازندمجلس: نمایندگان کرد مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات تروریستی هفته گذشته تهران تاکید کردند که جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد.

مازندمجلس: نمایندگان کرد مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات تروریستی هفته گذشته تهران تاکید کردند که جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی درباره حادثه تررویستی اخیر تهران به این شرح است:

این بار دست جانیان داعش، حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را نشانه رفت و از خدا بی‌خبران داعش تعدادی از هموطنان عزیز ما را به شهادت و تعدادی را نیز مجروح نمودند. ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل مجروحین، ما نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی این اقدام تروریستی را شدیداً محکوم نموده و انتظار داریم این حمله کور با یک اقدام هوشمندانه پاسخ داده شود.

جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد و فصل مشترک جریان انحرافی داعش «جنایت و وحشیگری» است و امروزه همه اقوام و مذاهب و ادیان در مقابل این پدیده شوم قرار گرفته است و ما کردها در صف اول مبارزه و برخورد با این جریان انحرافی و دست نشانده قرار داریم و کردها در عراق و سوریه نیز بیشترین شهدا را در مبارزه با داعش تقدیم بشریت نموده‌اند.

بدینوسیله ضمن اعلام انزجار از این جریان ضد بشری و محکوم کردن این اقدام تروریستی، ما نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی، آمادگی کامل خود را جهت برخورد با این جریان مخوف اعلام داشته و برای حراست از امنیت این کشور و رفاه این ملت خود را آماده هر نوع جانفشانی می‌دانیم.

نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی

 

نمایندگان جریان شورای اسلامی ملیتی اقدام تروریستی محکوم ندارد برخورد اعلام مبارزه داریم کردها انحرافی تعدادی تکفیری امنیت حراست آماده جانفشانی بیانیه تهران حادثه