برگزیده ها
کار گروه بررسی وضعیت کودکان زباله جمع کن تشکیل شد

مازندمجلس: تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: درارتباط با مشاغل پرخطر کودکان به ویژه زباله گردی، گزارش هایی توسط سازمان های مردم نهاد ارائه شد و با توجه به ظرفیت قانونی خوبی که در این حوزه وجود دارد با تشکیل یک کارگروه نسبت به تدبیر این معضل اقدام خواهیم کرد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا «ابوالحسن فیروز ابادی» روز سه شنبه در پایان چهارمین نشست شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان که در محل وزارت کار برگزار شد افزود: دررابطه با کودک آزاری نیز دراین نشست بحث شد و با توجه به اهمیت موضوع ، کارگروهی در این خصوص تشکیل خواهد شد تا به بررسی همه جانبه این مساله بپردازیم .
وی اظهارداشت: مساله اختصاص بیمارستان هایی ویژه کودکان کار و خیابان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران مطرح و که پیگیراین موضوع نیز در دبیزخانه خواهیم شد.
قائم مقام وزیرکارگفت: همچنین در نشست امروز درزمینه لایحه حمایت از کودکان بحث شد که دبیرخانه این موضوع را نیز پیگیری ونتیجه را به اطلاع شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان می رساند.
در ادامه این نشست «روزبه کردونی» مدیرکل دفترپیشگیری ازآسیب های اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی اعلام کرد : درجریان طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل 110 هزار کودک شناسایی شده اند که 55 هزار و 56 نفر آنان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و فهرست آنان به طور کامل در اختیارنهادهای حمایتی قرارگرفته تا در شهرستان، باهمکاری، بهزیستی، کمیته امداد و فرمانداری و نماینده وزارت رفاه مساله آموزش آنان پیگیری شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**9123**9132**خبرنگار: زهره دریغ گفتار**انتشار:مرضیه فاتحی

کودکان وزارت موضوع مساله خیابان اقتصادی پیگیری اجتماعی شناسایی حمایتی آموزش خبرنگار شورای ساماندهی بررسی ایرنا تشکیل