برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهوری آمریکا انتشار اخبار جعلی در رسانه های کشورش را در یک اوج تاریخی توصیف کرد و گفت که رسانه های آمریکایی هرگز تا این اندازه کثیف نبوده اند.

مازندمجلس: ترامپ که در پی شهادت جیمز کومی رئیس برکنارشده اف بی آی در مقابل سنای این کشور با استناد به اظهارات او خود را از همه اتهام های اخیر و بخصوص در رابطه با پرونده روسیه مبرا می داند از روز پنجشنبه گذشته تاکنون رسانه های آمریکایی را به باد انتقاد و حمله گرفته است.

وی روز سه شنبه بار دیگر اظهارات گذشته خود مبنی بر دروغ و جعلی بودن اخبار این رسانه ها را تکرار کرد و از آن ها خواست تا بخاطر آنچه که او 'داستان های کذب' خواند از وی عذر خواهی کنند.

ترامپ در پیام دیگری در همین روز حمله به رسانه های آمریکایی را تکرار کرده و نوشته است: رسانه های دروغ پرداز و جعلی هرگز تا این اندازه در این کشور اشتباه و کثیف نبوده اند.

وی ادامه داد که این رسانه ها عمدی اخبار نادرستی را با استناد به منابع جعلی و صرفا به منظور پیشبرد مقاصد خاص سیاسی خود منتشر می کنند.

ترامپ ازاواسط سال 2016 و درگیر و دار کمپین های انتخاباتی خود بار ها رسانه های این کشور را بدلیل انتقاد ها و یا افشاگری هایی علیه خود مورد حمله و انتقاد قرار داده است.

رسانه ترامپ انتقاد اخبار تکرار آمریکایی گذشته استناد اظهارات