برگزیده ها

مازندمجلس: مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام خمینی(س) با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، اعضای بیت امام راحل و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مازندمجلس:  حجت الاسلام سیدرضا اکرمی طی سخنانی در مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان حرم امام خمینی(س)، با اشاره به حادثه تروریستی چهارشنبه گذشته حرم امام و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حماقت، جهالت و رذالت عده اندکی از داعشی‌ها وقتی معلوم می‌شود که آنان با کمال بی‌شرمی متعرض حرم معمار انقلاب و موسس جمهوری اسلامی شدند که البته در کوتاه ترین زمان طومار آنها در هم پیحیده شد، اما باغبان عزیز مازیار سبزعلی‌زاده در این حادثه قربانی شد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از جماران، او با تشکر از همه نیروهای امنیتی به خاطر در هم پیحیده شدن این تلاش‌ها، به حادثه تروریستی در خانه ملت اشاره کرد و گفت:  خدا را شاکریم که این واقعه نیز تبدیل به فاجعه نگشت و موضوع جمع و جور شد؛ اما این حرکت، بسی رذیلانه، زشت و ناهنجار بود.
 
اکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت شب‌های قدر، اظهار کرد: در این شب از محضر پرودگار می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی ایران در کارنامه ٤ دهه‌ای خود موفق و سربلند باشد و همه ایرانیان در داخل و خارج کشور، به ایرانی بودن خود افتخار کرده و احساس سربلندی و آبرومندی کنند، چرا که خدا هرگز اجازه نمی‌دهد مومنِ متعهد و مجاهد، سرشکسته و ذلیل باشد.
 
او گفت: حادثه تروریستی هفته گذشته به ما یاد داد همیشه باید هوشیار، بیدار و آماده باشیم؛ چرا که هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است.
 
این خطیب دینی با اشاره به آیه شریفه « و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم...»، یادآور شد: قرآن از همه ما می‌خواهد آماده و نیرومند باشیم.
 
او نجات مردم از استبداد داخلی، قطع دست استعمار خارجی از کشور و زمینه سازی برای ظهور حضرت قائم(عج) را سه آرمان مدنظر امام خمینی(س) خواند و گفت: امروز ایران از دست دولت‌های خارج شده و تمام غصه آنها نیز از همین موضوع است؛ تا جایی که رئیس جمهوری آمریکا از بی‌اعتنایی دولت ایران به آنها گلایه می کند، زیرا آنها از ما ذلت و زبونی می‌خواهند و نه عزت نفس.
 
اکرمی گفت: امام راحل در وصیت نامه خود نوشتند که با دلی آرام و قلبی مطمئن از میان ما می روند، اما اکنون امانت جمهوری اسلامی در اختیار ماست و لذا باید مراقب این کشور و آماده فداکاری برای انقلاب و ادامه راه شهدا و زمینه سازی برای ادامه جمهوری اسلامی باشیم.
 
او با بیان اینکه باید از خدا توفیق بخواهیم که ما ملتی بیدار آگاه هوشیار و قوی باشیم، یادآور شد: ظرفیت و امکانات کشور ما بسیار زیاد است، اما باید همدیگر را حمایت کنیم تا به هدف مان برسیم.

اسلامی حادثه جمهوری تروریستی اشاره ادامه آماده باشیم زمینه  اکرمی هوشیار بیدار یادآور موضوع انقلاب فاجعه تبدیل شاکریم خمینی گذشته اکرمی اظهار پیحیده