برگزیده ها
یوسف نژاد نماینده ای به سبک اصفهانی ها و یزدی ها

مازندمجلس: اینکه یک نماینده مجلسی مانند نماینده ساری بتواند از ظرفیت های خود در جهت اخذ اعتبارات عمرانی ساری جذب کند نه تنها ایرادی بر آن وارد نیست بلکه جای تقدیر هم دارد و یوسف نژاد با سابقه ای که در مجلس و مدیریت اجرایی در کارنامه خود دارد می تواند در جذب اعتبارات ملی موفق باشد

مازندمجلس: کار نماینده مجلس رفع مشکلات شخصی یکایک موکلان نیست. این در حالی است که بسیاری از مردم از وظایف نمایندگان مجلس آگاهی ندارند و انتظار دارند آنها وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی را انجام دهند. اما قطعا یک نماینده می تواند با توجه به جایگاه قانونی که دارد مشکلات حوزه انتخاباتی را به دستگاه های اجرایی اعلام کند و حتی برای رفع آن رایزنی هایی را انجام دهد.

اینکه یک نماینده مجلسی مانند نماینده ساری بتواند از ظرفیت های خود در جهت اخذ اعتبارات عمرانی ساری جذب کند نه تنها ایرادی بر آن وارد نیست بلکه جای تقدیر هم دارد و یوسف نژاد با سابقه ای که در مجلس و مدیریت اجرایی در کارنامه خود دارد می تواند در جذب اعتبارات ملی موفق باشد.

این روزها در ساری صحبت از اخذ اعتبار  ۹۰ میلیارد تومانی علی اصغر یوسف نژاد نماینده شهرستان ساری و میاندرود است که برای شهر ساری اختصاص داده شد و جذب این اعتبار جای تقدیر از این نماینده توانمند ساری دارد چرا که از اعتبار ملی اخذ شده است و هیچ ارتباطی با بودجه استانی ندارد و بودجه سالانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومانی مازندران به قوت خود باقی است و جا دارد نمایندگان مازندرانی به تبعیت از یوسف نژاد در اخذ اعتبارات برای حوزه های انتخاباتی خود گام هایی بردارند و شاید این اقدام یوسف نژاد قوه محرکی برای همکاران وی در مجلس شورای اسلامی باشد.

بارها از جذب اعتبارات فراوان نماینده های یزدی، کرمانی و اصفهانی برای استان های خود شنیده ایم که در جذب اعتبار بسیار موفق بوده اند اما متأسفانه از جذب اعتباری که یوسف نژاد ماه ها برای آن وقت گذاشت و یا رایزنی هایی که انجام داد و اتفاقا قبل از نمایندگی وی یعنی زمانی که کاندیدای مجلس بود توانسته است نه این ۹۰ میلیارد تومان بلکه اعتبارات دیگری هم برای استان و هم برای ساری جذب کند اما واقعا جای سوال دارد که چرا نباید قدر این ظرفیت ها را دانست؟

مدیریت مازندران در جذب اعتبارات چندان چنگی به دل نمی زند و مدیران این استان بیشتر در تحکیم صندلی خود هستند و جدای از نوع تفکر سیاسی یا جناحی و باندبازی هایی از این دست بهتر است مدیران و رسانه های استان به مدیران فعال و توانمد اهمیت بیشتری دهند تا از این پس حسادت و کینه توزی عده ای قلیل جای شایسته سالاری را نگیرد.