برگزیده ها

مازندمجلس: سه فروند پهپاد ارتش صهیونیستی با نقض مکرر قطعنامه 1701 شورای امنیت درباره منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی،‌ وارد آسمان لبنان شدند.

مازندمجلس: به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان، در ادامه نقض مکرر قطعنامه 1701 شورای امنیت درباره منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی،‌ سه فروند پهپاد ارتش صهیونیستی وارد آسمان لبنان شدند.

فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین ارتش صهیونیستی از آسمان جنوب لبنان به حریم هوایی این کشور تجاوز کرد.

این پهپاد اقدام به گشت زنی در آسمان مناطق علماالشعب در جنوب لبنان و شهر بیروت و حومه این شهر و مناطق شمالی لبنان کرد و پس از گشت زنی،‌ از آسمان روستای الناقوره به فلسطین اشغالی بازگشت.

در بیانیه ارتش لبنان آمده است: دو پهپاد دیگر نیز شب گذشته ضمن تجاوز به حریم هوایی لبنان اقدام به جاسوسی و جمع آوری اطلاعات در آسمان مناطق رومیش، بخش هایی از مناطق جنوب لبنان و روستای علماالشعب کردند.

این در حالی بود که نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان واکنشی به ورود پهپاد های صهیونیستی به حریم هوایی لبنان نشان ندادند.

یک ناو جنگی ارتش صهیونیستی نیز با نقض حاکمیت لبنان و قطعنامه های بین المللی، وارد آب های ساحلی لبنان مقابل منطقه راس الناقوره شد.

لبنان صهیونیستی آسمان پهپاد مناطق تجاوز فروند هوایی روستای المللی علماالشعب الناقوره بیانیه قطعنامه جاسوسی اقدام