برگزیده ها
مازندمجلس: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمنان ما باید هوشیار باشند، ما جواب ترقه‌بازی تروریست‌های تکفیری‌ را با موشک دادیم.

به گزارش فارس، ساعاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد.

در این عملیات، 6 فروند موشک به سمت مواضع تروریست‌ها در دیرالزور شلیک شده و این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از انجام این عملیات، با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن شلیک‌ها، گفت: دشمنان ما باید هوشیار باشند، ما جواب ترقه‌بازی تروریست‌های تکفیری‌ را با موشک دادیم.

اشاره سردار حاجی‌زاده به عملیات‌های تروریستی اخیر تکفیری‌های داعش در تهران بود که رهبر معظم انقلاب از آن با تعبیر «ترقه بازی» نام بردند.

سپاه پاسداران نیز در اطلاعیه رسمی خود، این عملیت را بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران عنوان کرده است.
هوافضای نیروی تروریست‌های فرمانده دادیم ترقه‌بازی سردار تروریست‌ها عملیات تروریستی تهران اصابت اشاره حاجی‌زاده انقلاب باشند هوشیار دشمنان تکفیری‌ پاسداران مواضع فروند دیرالزور