برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی پیام عملیات موشکی سپاه را متوجه آمریکا دانست و گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است.

مازندمجلس: علاءالدین بروجردی با بیان اینکه پاسخ ما کوبنده‌تر خواهد بود، عنوان کرد: با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و باید تبعات هر اقدام نابخردانه را تحمل کنند.

وی این پیام را متوجه آمریکا دانست و گفت: آمریکا در راس شیطنت های تروریستی در منطقه است. حضور آن در موصل و رقه و فرستادن محموله های کمکی با این عنوان که گفتند به اشتباه باد آنها را برای داعش برده است و یا اقدامات علیه ارتش سوریه در شرایطی که حلب را آزاد کرده بود نشان می دهد آمریکایی ها در راس قرار دارند.

بروجردی ادامه داد: عربستان و دیگر کشورها که ژست حمایت از تروریست را می‌گیرند، بدانند جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارد. در حال حاضر وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون از طریق مستشاری و متخصصین ما در سوریه به آنها نظر مستشاری می‌دادیم که تاثیرات زیادی داشت. در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته بود این اقدام پاسخی بود به آمریکا که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم.

واکنش مقتدرانه سپاه نشان‌دهنده عزم جزم ایران برای مقابله با تروریسم است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقه دیرالزور سوریه، واکنش مقتدرانه نظام توسط سپاه پاسداران را نشان‌دهنده عزم جزم نیروهای مسلح و ملت ایران برای مقابله با تروریسم دانست.

در پیام محمدرضا تابش آمده است: 

واکنش مقتدرانه نظام، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران که با موشک‌های میان برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی داخل خاک ایران، مقر تروریست‌ها در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد، اقدامی ستودنی است که عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم و هر آنچه امنیت ایران عزیز را به خطر بیندازد، نشان می‌دهد و پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی تروریست‌ها و دنباله‌های حقیر و زبون منطقه‌ای آنها؛ که ناامن کردن جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

روح امام و شهدا و شهید تهرانی مقدم شاد و قرین رحمت الهی.»

45219

اسلامی سوریه منطقه آمریکا مقابله تروریست‌ها واکنش جمهوری مقتدرانه اقدام بروجردی تروریسم دیرالزور امنیت نیروهای پاسداران موشکی شرایطی ستودنی ندارد عنوان دانست مستشاری تروریستی نشان‌دهنده