برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس تهران گفت: هرگونه تجمع مقابل مؤسسات مالی غیرقانونی است و تنها روز گذشته 24 تجمع مقابل مؤسسات مالی در تهران برگزار شد.

مازندمجلس:

ساجدی نیا به گزارش خبرنگار گزارش جامعه خبرگزاری میزان، سردار حسینساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت امنیت تهران اظهارداشت: وضعیت امنیت تهران خوشبختانه مناسب است و حضور مردم در مترو، ترمینال‌ها وشب‌های قدر گسترده بوده و در مراسم‌های شب‌های احیا با اینکه مردم به‌ٌصورت گستردهحضور داشتند، مراسم در آرامش کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته هیچ دستگیری‌ای از افرادمرتبط با حملات تروریستی در تهران نداشته‌ایم.

رئیس پلیس تهران درباره تداوم اقدامات امنیتی و برپایی ایستو بازرسی‌ها در سطح شهر گفت: ایست و بازرسی‌ها تا اطلاع بعدی در سطح شهر تهرانادامه دارد و پلیس در کنار مردم است. امیدواریم شهروندان این توقف‌های چند دقیقه‌ایرا بر ما ببخشند چرا که این ایست و بازرسی‌ها برای امنیت آنها لازم است.

ساجدی نیا در پاسخ به سؤال خبرنگاری درمورد تجمع مالباختگان موسسات مالی در تهران و برخورد پلیس با آنها گفت: تجمع مقابل مؤسسات مالیقانونی نیست اما با توجه به بحران‌های ایجاد شده در مجموعه‌های مؤسسات مالی مردممقابل این مؤسسات تجمع می‌کنند. پلیس سعی در مدارا با تجمع کنندگان دارد تا مشکلخاصی به‌وجود نیاید. روز گذشته 24 مورد تجمع در ارتباط با مؤسسات مالی در تهرانبرگزار شد و به هر حال مردم نگران پول‌هایشان هستند.

وی ادامه داد: به مسئولان مؤسسات مالی توصیه می‌کنیم به اینموضوعات رسیدگی کنند تا شاهد اینگونه تجمعات نباشیم.

رئیس پلیس تهران درباره جمع‌آوری نشدن معتادان خیابانی ازسطح شهر گفت: مشکل اصلی در این حوزه تأمین محل نگهداری و کمپ‌های ترک اعتیاد استاز ابتدای سال تاکنون ظرفیت نگهداری 700 نفر در اختیار پلیس قرار گرفته و اگر اینظرفیت افزایش یابد آمادگی داریم به‌زودی بسیاری از معتادان را جمع‌آوری کنیم.

ساجدی نیا در مورد تمهیدات پلیس برای روز قدس گفت: پیش‌بینی‌هایلازم برای تأمین امنیت روز قدس در نظر گرفته شده و با توجه به تداوم اقداماتترافیکی، انتظامی و امنیتی امسال نیز شاهد حضور خوب امت حزب الله خواهیم بود.

 

تهران مؤسسات امنیت تداوم بازرسی‌ها تأمین ساجدی جمع‌آوری نگهداری معتادان گرفته ادامه گزارش مقابل وضعیت گذشته درباره امنیتی