برگزیده ها
موسسه کاسپین ؛ مورد اعتماد مردم ، ناجی فرشتگان

اختصاصی مازندمجلس: معاون نظارتي بانک مرکزي گفت: امروز به موسسه کاسپين مجوز ايجاد 60 شعبه جديد داده شد که تا روز چهارشنبه به چرخه فعاليت اضافه خواهد شد تا بتوانند در سطح وسيع تر و مطلوب تر به مشتريان خود خدمات دهي کنند

مازندمجلس: در صورتیکه مسئولیت  پرداخت مطالبات مردم از موسسه فرشتگان به موسسه بزرگ کاسپین سپرده شده است ولی پیگیری های طلبکاران موسسه فرشتگان برای دریافت طلب های خود توسط موسسه کاسپین باعث شده است تا سپرده گذاران این موسسه بزرگ با نگرانی هایی روبرو شوند.


این اتفاق در صورتی در بعضی شهرهای کشور رخ داده است که به نقل از معاون بانک مرکزی مجوز ایجاد 60 شعبه جدید نیز به موسسه کاسپین داده شده تا از نگرانی های مردم کاسته شود.


موسسه کاسپین یکی از موسسات دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی می باشد که نام آن نیز در سایت مرکزی به آدرس www.cbi.ir  درج شده است.

گفتنی است بانک مرکزی در اطلاعیه ای از مردم خواسته است نسبت به انتشار شایعات ورشکستگی بعضی از موسسات و بانک ها از جمله موسسه کاسپین بی توجه باشند.

موسسه کاسپین با تدبیر هیات مدیره و مدیرعامل در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتری قرار گرفته است و علاوه بر خدمات دهی به مشتریانش ، بار سنگین پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه فرشتگان را هم بر دوش می کشد لذا با اعتماد و همراهی مردم به زودی از این پیچ مهم عبور خواهد کرد.

تکمیلی / معاون نظارتي بانک مرکزي گفت:  امروز به موسسه کاسپين مجوز ايجاد 60 شعبه جديد داده شد که تا روز چهارشنبه به چرخه فعاليت اضافه خواهد شد تا بتوانند در سطح وسيع تر و مطلوب تر به مشتريان خود خدمات دهي کنند.

حیدری گفت: درباره سپرده گذاران تعاوني منحله فرشتگان هم در دو مرحله قبل از 28 ارديبهشت، پرداخت مبالغ تا 10 ميليون تومان را اعلام کرده بوديم و از نهم خرداد پرداخت سپرده هاي تا 20 ميليون تومان را اغاز کرده است.

معاون نظارتي بانک مرکزي گفت : ان شاء الله تا قبل از عيد سعيد فطر ما پرداخت سپرده هاي تا 50 ميليون تومان را در تعاوني فرشتگان شروع خواهيم کرد و به اين ترتيب 93 درصد تعداد سپرده گذاران تعاوني فرشتگان تعيين تکليف خواهند شد.

موسسه کاسپین ؛ مورد اعتماد مردم ناجی فرشتگان موسسه کاسپین کاسپین