برگزیده ها
مازندمجلس: وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با تشریح پیام‌های حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های داعش تأکید کرد موشک‌های ایران عامل بازدارندگی دربرابر آمریکا و نقطه عطفی در سازوکار مبارزه با تروریسم است.

«رامز ترجمان»‌ وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در مصاحبه اختصاصی با تسنیم در دمشق درباره حملات موشکی شامگاه یکشنبه 28 خرداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقرها و مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در دیرالزور سوریه گفت: به‌کارگیری موشک‌های ایرانی نقطه عطفی در سازوکار برخورد با تروریسم تشکیل داده است.

وی درباره واکنش دولت سوریه به حملات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران به مواضع و مقرهای گروه تروریستی داعش در دیرالزور و تأثیر این ضربات بر تحولات میدانی سوریه و منطقه گفت: چنین ضرباتی با استفاده از موشک‌های میان‌برد یک نقطه عطف و جهش کیفی در سازوکار تعامل و برخورد با تروریسم به‌طور کلی و به‌طور خاص با داعش است و یک پیام قاطع به تروریست‌ها برای جلوگیری از تکرار حملات تروریستی اخیر خود به تهران است در نتیجه این حملات موشکی چندین پیام با خود به همراه دارد، اولین پیام می‌گوید که سوریه و محور مقاومت در ایران و عراق مصمم هستند تروریسم را ریشه‌کن کرده و تمام اشکال آن با هر عنوانی را چه در عراق و چه در سوریه نابود کنند و اینکه چنین تروریسمی را با تمام وسایل و  امکانات موجود و در دسترس در هم بکوبد.

وی افزود: دومین پیام استفاده از چنین نوع موشک‌هایی و به چنین شیوه، پیامی به حامیان و تأمین‌کنندگان مالی تروریسم و حامیان داعش و در رأس آنها آمریکا است که از یک سو ادعا می‌کند با تروریسم و داعش می‌جنگد،‌ اما از سوی دیگر حامی اصلی و اساسی داعش است.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه افزود: ایران در سطوح مختلف با هرگونه تهدیدی که ممکن است جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد، برخورد می‌کند و این مسئله در پاسخ به پیام‌های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به‌وضوح نمایان است که وی ایران را تهدید کرده بود،‌ این پیام ایران آمریکا را حتی از فکر کردن برای حمله به ایران یا منزوی کردن آن بازداشته است.
سوریه تروریسم حملات آمریکا موشکی اسلامی اطلاع‌رسانی جمهوری برخورد تروریستی سازوکار موشک‌های مواضع افزود به‌طور حامیان می‌کند استفاده پاسداران درباره انقلاب دیرالزور پیام‌های