برگزیده ها
نماز عیدسعید فطر به امامت رهبر انقلاب در مصلی تهران برگزار می‌شود

مازندمجلس: رییس ستاد نماز جمعه تهران از اقامه نماز عیدسعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی تهران خبرداد و گفت: درب‌های مصلی در روز عید از ساعت پنج صبح باز می‌شود.

مازندمجلس: رییس ستاد نماز جمعه تهران از اقامه نماز عیدسعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی تهران خبرداد و گفت: درب‌های مصلی در روز عید از ساعت پنج صبح باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدباقر پیشنمازی در نشست خبری پیش از ظهر امروز درباره مراسم نماز عید سعید فطر گفت: ماه رمضان امسال به دلیل تقارن مناسب ماه قمری و شمسی، مناسبت‌های زیادی داشت و برای ستاد نماز جمعه، ماه پرکاری بود.

رییس ستاد نمازجمعه تهران ادامه داد: نماز جمعه این هفته تهران که مصادف با روز قدس است، در دانشگاه تهران برگزار و  توسط آیت‌الله خاتمی نماز اقامه می‌شود. در این مراسم علی لاریجانی رییس‌مجلس سخنرانی خواهد کرد. در پیش‌ از خطبه‌‌ها نیز سردار رمضان شریف به عنوان رییس ستاد مرکزی انتفاضه قدس سخنرانی می‌کند.

 او با بیان اینکه درب‌های دانشگاه تهران از ساعت  ۸:۳۰باز می‌شود، اظهار کرد: در طول مسیرهای راهپیمایی غرفه خدمات فرهنگی برپا شده است.

پیشنمازی با اشاره به درخواست پلیس راهور از مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوسرانی و مترو رایگان هستند. برای فریضه نماز نیز خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران مفروش می‌شوند و برای خیابان داخلی نیز سایبان تعبیه شده است.

او درباره تهمیدات اندیشیده شده برای نماز عید فطر نیز گفت: نماز عید فطر بر اساس پیش‌بینی تقویمی در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. نماز عیدفطر از نمادهای همبستگی و مسلمانان جهان اسلام است. خصوصا در سال های اخیر که جبهه کفر و نفاق، مزاحمت‌هایی ایجاد کردند مردم ما نشان دادند همیشه حساسیت‌های زمانی را مورد توجه قرار داده‌اند. 

پیشنمازی با بیان اینکه نماز عیدسعید فطر به امامت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: درب‌های مصلی برای نماز عیدفطر از حوالی پنج صبح باز می‌شوند.

ادامه دارد

تهران برگزار پیشنمازی ادامه دانشگاه درب‌های امامت عیدسعید استفاده وسایل عیدفطر اینکه عمومی نقلیه می‌شوند رمضان اقامه انقلاب درباره مراسم آیت‌الله سخنرانی