برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: رحمت و برکت الهی در کنار حفظ وحدت است و دشمنان تلاش می‌کنند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند، اما باید تلاش کنیم که این وحدت را حفظ کنیم.

مازندمجلس: سردار حسین اشتری در مراسم افطاری که در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و کارکنان مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان در گروهان مرزی هیرمند برگزار شد، گفت: بنده به سهم خود از همه مسئولان، ریش سفیدان و مردم استان که همکاری گسترده با مرزبانان و نیروی انتظامی استان دارند قدر دانی می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز امنیت استان سیستان و بلوچستان، بی‌نظیر و مثال زدنی است و در کشورهای اطراف ما چه در مرزهای شرقی و غربی، وقایع مختلفی رخ می‌دهد و اگر وقایع منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را رصد کنیم به این نتیجه می‌رسیم که جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن است.

این مقام ارشد انتظامی، افزود: این امنیت در سایه خون شهدا، رشادت‌های جانبازان، انسجام بین مردم با نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و اطلاعاتی، ائمه جمعه و جماعات و تمام مسئولان است و در راس همه این دلایل، رهبری داعیانه و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی به مردم را حس کرده‌ایم و لطف الهی همواره و در همه عرصه‌ها شامل مردم شریف جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان، معاندان، اشرار و گروه‌های تروریستی همواره دنبال این هستند که امنیت و آرامش مردم را برهم زنند و این اتفاق که در هفته‌های گذشته رخ داد دلیل بر اراده جدید تروریست‌ها نبوده، بلکه آنها سال‌های طولانی تلاش کردند که در امنیت خلل وارد کنند، اما موفق نبوده‌اند و جواب این ترقه بازی خود را با جواب دندان شکن موشکی گرفتند. هدف‌گیری دقیق موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مقر و پایگاه تروریست‌ها بیانگر قدرت و توان ایران است.

وی با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت را بدانیم، گفت: مرزبانان واقعی حریم کشور، همین مردم شریف هستند که از مرزها پاسداری و مراقبت می‌کنند و تلاش همه همکاران ما بر حفظ امنیت و آرامش مردم است.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با ظرفیت عالی، توان خوب و سرمایه بزرگ که اعتماد مردم است در حال انجام وظیفه می باشد و لباس نیروی انتظامی لباس خدمت و سربازی امام زمان (عج) است و باید قدر آن را بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما مشکلات شما همکاران را می‌دانیم و با جدیت تلاش می‌کنیم، بخشی از نیازهای معیشتی را برطرف و از طرف دیگر اشتغال‌زایی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هماهنگی خوبی در بین اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها وجود دارد و همه باید بدانیم که ما برای خدمت آمده‌ایم و باید قدردان این همدلی بین مردم و مسئولان باشیم.

اشتری افزود: امروز دشمنان به دنبال تفرقه با موضوع مذهبی هستند، اما مردم شیعه و سنی در کنار هم زندگی و به یکدیگر خدمت می‌کنند و باید این وحدت بزرگ در تمام نقاط کشور و استان همچنان حفظ شود.

فرمانده ناجا در ادامه اظهار داشت: دشمنان همیشه دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند و باید تلاش کنیم که این وحدت را حفظ کنیم، زیرا برکت و رحمت الهی در کنار حفظ وحدت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز امنیت و آرامش استان سیستان و بلوچستان در حال پیشرفت است و آمارها بیانگر این است که جرایم و تهدیدات استان نسبت به گذشته کمتر شده است.
انتظامی استان امنیت نیروی فرمانده اسلامی امروز مسئولان اشتری تصریح آرامش جمهوری دنبال دشمنان بدانیم افزود بلوچستان سیستان موشکی سردار تفرقه بیانگر گذشته همکاران تروریست‌ها وقایع سفیدان مرزبانان منطقه‌ای همیشه همواره