برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: راهپیمایی بزرگ روز قدس که قرار بود ساعت 10 و نیم صبح روز جمعه دوم تیرماه 1396 آغاز شود از ساعتی پیش از آن با حضور گسترده مردم روزه‌دار در تهران و دیگر شهرهای کشور آغاز شد.

مازندمجلس:راهپیمایی روز قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی" در تهران و سایر استان‌ها و بیش از 85 کشور جهان در حال برگزاری است.

اقشار مختلف مردمی که از مسیرهای 10 گانه تهران به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران در حرکت هستند ، صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل داده‌اند که با شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل در حال راهپیمایی هستند. استقبال و حضور پرشور مردم از ساعات ابتدایی راهپیمایی روز قدس چشم‌گیر بوده است.

در پی حمله تروریستی تکفیری‌های داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره)، امنیت برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور فراوان نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران کاملا تامین شده است.

 آمد و شد موتورسیکلت و خودرو در خیابان‌های منتهی به مسیرهای اعلام شده به سمت دانشگاه تهران از ابتدای آغاز راهپیمایی ممنوع اعلام شد.

راهپیمایان پلاکاردهایی با سخنان گوهر باری از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری با مضامین «بکُشید ملت ما را بیدارتر می‌شود»، «فلسطین باید آزاد شود» در دست دارند.

مردم با شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «الله اکبر» و «هیهات من الذله» در طول مسیر راهپیمایی حرکت می‌کنند.

رونمایی از "روزشمار نابودی اسرائیل" با حضور خانواده شهدا

سازمان بسیج شهرداری تهران امروز (جمعه) مصادف با روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید،‌ اقدام به نصب روزشمار نابودی اسرائیل در ضلع جنوب شرقی میدان فلسطین کرد.

مراسم رونمایی از تابلوی روزشمار نابودی اسرائیل با حضور تعدادی از خانواده شهدا، ورزشکاران و راهپیمایان انجام شد.

انجام حرکات نمایشی و ورزش‌های رزمی روی پرچم رژیم صهیونیستی

در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران هم‌چنین حرکات نمایشی و ورزش‌های رزمی از سوی هموطنان‌مان روی پرچم رژیم صهیونیستی انجام شد.

آزادی نمادین قدس از دست صهیونیست‌ها

هم چنین در حاشیه برگزاری مراسم روز قدس در تهران برنامه‌ای با عنوان آزادی نمادین قدس از دست صهیونیست‌ها برگزار شد.

جوانان بسیاری با پرچم رژیم صهیونیستی که در تقاطع خیابان انقلاب و فلسطین روی زمین و زیر پا افتاده عکس سلفی می‌گیرند.

حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های صوتی و تصویری داخلی و خارجی در مسیر راهپیمایی به ویژه خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران چشمگیر است.در پلاکاردهایی که در دست مردم است نوشته شده است «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم»، «ایستاده‌ام تا محو اسرائیل» و «با ولایت تا شهادت».

حضور نوجوانان و جوانان که به صورت دسته‌جمعی یا با خانواده‌های خود در این راهپیمایی حضور یافته‌اند چشمگیر است.

حضور اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی برای تردد راحت‌تر مردم به محل راهپیمایی چشمگیر است، همچنین براساس اعلام سازمان مترو، قطارشهری در تهران و سایر شهرها رایگان است.

برپایی گروه‌های سرود در تقاطع خیابان‌های فلسطین و انقلاب،‌ برگزاری مسابقات مختلف در طول مسیر راهپیمایی، توزیع پلاکاردها و دست‌نوشته‌ها توسط برگزارکنندگان مراسم در طول مسیر به چشم می‌خورد.

 

29212

راهپیمایی تهران اسرائیل برگزاری فلسطین صهیونیستی دانشگاه روزشمار نابودی مراسم چشمگیر اعلام خیابان‌های مسیرهای اسلامی رونمایی آزادی حاشیه ورزش‌های نمادین صهیونیست‌ها تقاطع جوانان نمایشی انقلاب جهانی مختلف منتهی خمینی شعارهایی راهپیمایان پلاکاردهایی مبارزه خانواده رهبری حرکات