برگزیده ها

مازندمجلس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ گزارش مستندی درباره دریافت حقوق های نجومی در استان نداریم.

مازندمجلس: غلامعلی صادقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دادگستری  خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: در صورتی که حواشی اخلاقی و شرعی اتفاق نیفتد با برگزاری کنسرت‌ در شهرستان‌ها مشکلی نداریم.
وی افزود: در مورد مشهد اما با توجه به نظر علمای حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه بعضی از برنامه‌ها با مجاورت حرم مطهر سازگاری ندارد و توصیه می‌شود مسئولان خلاف اصرار علما را دنبال نکنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص جرایم انتخاباتی نیز گفت: در این زمینه در مرحله تحقیقات هستیم و مستندات خوبی جمع‌آوری شده است و هیچ‌گونه تعارفی با کسی نداریم بلکه فقط از طریق قانون ورود پیدا می‌کنیم.
وی با اشاره به توهین به برخی مقامات اجرایی در ایام انتخابات گفت: متاسفانه گاهی این توهین‌ها صورت می‌گیرد و  طبق گزارش‌های رسیده در مرحله تکمیل تحقیقات هستیم.
صادقی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد سرقت‌ها به معتادان متجاهر مربوط است، گفت: در حال حاضر  برای جمع‌آوری متجاهران مواد مخدر مشکلی نداریم اما اماکن و امکاناتی که آنها باید در آن اسکان یابند وجود ندارد و یا بسیار کم است.
وی ادامه داد: بخاطر سهل‌انگاری متولیان این امر به معتادان رسیدگی نمی‌شود و اماکن آماده و مناسب برای درمان و ترک آن‌ها نداریم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص تخلفات حقوق‌های نجومی نیز گفت: در این موضوع آنطور که رهبر دستور داده بودند برخورد نشد چرا که دستگاه اجرایی موافق نبود و به دنبال محمل‌های قانونی برای حقوق‌های نجومی خود بودند، اما ما آمادگی را در استان داریم که به این پرونده رسیدگی کنیم و در حال حاضر هیچ گزارش مستند راجع به این تخلف و جرم نداریم.
وی با اشاره به توقف احداث کمربند جنوبی مشهد که بیشترین تخریب را به ارتفاعات جنوبی وارد کرده است ابراز کرد: ما توجیه ترافیکی برای این طرح پیدا نکرده‌ و غیر از تخریب منابع و کوه‌ها از اعتبارات مردم و شهرداری‌ها هیچ نتیجه منطقی دیگری نگرفته‌ایم.
نداریم نجومی اشاره خراسان اجرایی جمع‌آوری معتادان رسیدگی تخریب جنوبی حقوق‌های هستیم اماکن مرحله گزارش مشکلی صادقی ندارد دنبال انقلاب عمومی دادستان تحقیقات